11-03-2018 15:15
Witam
Mam problem z wylogowywaniem się z platformy Moje ING. Logowanie odbywa się bez problemu, transakcje i wszystkie inne funkcje działają ale po wybraniu opcji "wyloguj" strona zawiesza się na ekranie z kręcącym się pomarańczowym kółkiem i nic więcej nie można na niej zrobić. Na jakiś czas zablokowany zostaje dostęp do ingbank.pl nawet po restarcie systemu.
Radzę sobie w sposób, na który wpadłem przypadkiem - przechodzę do poprzedniej wersji serwisu i tam "wyloguj" działa normalnie. Wolałbym jednak korzystać ze strony normalnie tym bardziej że dostęp do poprzedniej wersji pewnie zostanie kiedyś wyłączony.
Może ktoś miał taki problem i zna rozwiązanie?
Używam macbooka od niedawna więc nie wiem czy tak było wcześniej czy po jakiejś aktualizacji. Jedyne co przyszło mi do głowy to wyczyściłem dane przeglądarki (historia, cookie) ale nie pomogło.
macOS High Sierra Wersja 10.13.3
Safari Wersja 11.0.3 (13604.5.6)
11-03-2018 17:09
W specyfikacji poniżej działa prawidłowo.
Sasfari
Wersja 11.0.3 (13604.5.6)
macOS
10.13.3 (17D47)
12-03-2018 13:52
13-03-2018 15:13
Prosimy, prześlij nam szczegóły w wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING. Sprawdzimy to.
13-03-2018 17:47
13-03-2018 19:20
04-12-2018 09:56
Mam ten sam problem, tyle że u mnie występuje przy logowaniu do Ing Business. Po jednym poprawnym zalogowaniu, następne jest niemożliwe nawet przez kilkanaście godzin. MacBook, wersja OS 10.14.1, Safari 12.0.1. Udało się go jakoś rozwiązać?
04-12-2018 10:33 | Edytowano: 04-12-2018 10:34
Preferowaną przeglądarką dla urządzenia typu Apple jest Google Chrome - ostatnie trzy wersje. Dopuszczamy również korzystanie z przeglądarek Mozilla Firefox oraz Internet Explorer 11. Więcej informacji o wymaganiach systemowych możesz sprawdzić tutaj.
04-12-2018 11:41
04-12-2018 12:05
Ja po sugestii pani Agnieszki zgłosiłem problem po zalogowaniu w Moje ING i otrzymałem odpowiedź z IT:
"W logach dla każdego logowania widać prawidłowe wylogowanie, więc widocznie problem jest z wczytaniem strony, ponieważ sam mechanizm wylogował Pana.
Sprawdzaliśmy na Macu z tą wersją przeglądarki i błąd nie występował. Problem leży więc w tej konkretnej przeglądarce.
Proszę spróbować w pierwszej kolejności wyczyścić cache przeglądarki."
Nie rozwiązało to problemu więc zainstalowałem Chrome i do ING używam tej przeglądarki.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |