Odpowiedz

Problem z Moje ING w Safari

Witam

Mam problem z wylogowywaniem się z platformy Moje ING. Logowanie odbywa się bez problemu, transakcje i wszystkie inne funkcje działają ale po wybraniu opcji "wyloguj" strona zawiesza się na ekranie z kręcącym się pomarańczowym kółkiem i nic więcej nie można na niej zrobić. Na jakiś czas zablokowany zostaje dostęp do ingbank.pl nawet po restarcie systemu.

Radzę sobie w sposób, na który wpadłem przypadkiem - przechodzę do poprzedniej wersji serwisu i tam "wyloguj" działa normalnie. Wolałbym jednak korzystać ze strony normalnie tym bardziej że dostęp do poprzedniej wersji pewnie zostanie kiedyś wyłączony.

Może ktoś miał taki problem i zna rozwiązanie?

Używam macbooka od niedawna więc nie wiem czy tak było wcześniej czy po jakiejś aktualizacji. Jedyne co przyszło mi do głowy to wyczyściłem dane przeglądarki (historia, cookie) ale nie pomogło.

macOS High Sierra Wersja 10.13.3

Safari Wersja 11.0.3 (13604.5.6)

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
11-03-2018
Wiadomość 1 z 13 (10 907 wyświetleń)

Re.: Problem z Moje ING w Safari

W specyfikacji poniżej działa prawidłowo.

 

Sasfari

Wersja 11.0.3 (13604.5.6)

macOS

10.13.3 (17D47)

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 13 (10 891 wyświetleń)

Re.: Problem z Moje ING w Safari

Czyli problem najprawdopodobniej tkwi w moim laptopie niestety. I na moje nieszczęście nie jest zbyt powszechny.
Może jednak ktoś bardziej zorientowany w tym systemie mógłby zasugerować jakieś rozwiązanie?
Z góry dziękuję.
Odpowiedz
0 Lajków
Daniel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
11-03-2018
Wiadomość 3 z 13 (10 802 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Prosimy, prześlij nam szczegóły w wiadomości po zalogowaniu  do usługi Moje ING. Sprawdzimy to. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 13 (10 734 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Osobiście nie przejmował bym się funkcja wykonuj na komputerze osobistym.
Gorzej w przypadku służbowego w pracy czy w miejscu publicznym.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 13 (10 708 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Jest osobisty więc się zbytnio nie przejmuję, bardziej wkurza mnie to, że po kliknięciu "wyloguj", tracę na kilkanaście minut dostęp do całej witryny ingbank.pl a zdarzało się że coś jeszcze chciałem na stronie zrobić.
Wysłałem wiadomość po zalogowaniu jak pisała Agnieszka. Może coś poradzą?
Odpowiedz
0 Lajków
Daniel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
11-03-2018
Wiadomość 6 z 13 (10 689 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Mam ten sam problem, tyle że u mnie występuje przy logowaniu do Ing Business. Po jednym poprawnym zalogowaniu, następne jest niemożliwe nawet przez kilkanaście godzin. MacBook, wersja OS 10.14.1, Safari 12.0.1. Udało się go jakoś rozwiązać?

Odpowiedz
0 Lajków
piter78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-12-2018
Wiadomość 7 z 13 (8 793 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

[ Edytowane ]

Preferowaną przeglądarką dla urządzenia typu Apple jest Google Chrome - ostatnie trzy wersje. Dopuszczamy również korzystanie z przeglądarek Mozilla Firefox oraz Internet Explorer 11. Więcej informacji o wymaganiach systemowych możesz sprawdzić tutaj

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 8 z 13 (8 776 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Mam rozumieć, że jeden z większych banków w Polsce ma problem z przygotowaniem systemu pod przeglądarkę Safari? A klient tylko dlatego, że jedynie Wasza strona nie działa prawidłowo ma instalować inną przeglądarkę? Delikatnie mówiąc mało to profesjonalne...niestety.
Odpowiedz
0 Lajków
piter78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-12-2018
Wiadomość 9 z 13 (8 764 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Moje ING w Safari

Ja po sugestii pani Agnieszki zgłosiłem problem po zalogowaniu w Moje ING i otrzymałem odpowiedź z IT:

"W logach dla każdego logowania widać prawidłowe wylogowanie, więc widocznie problem jest z wczytaniem strony, ponieważ  sam mechanizm wylogował Pana. 
Sprawdzaliśmy na Macu z tą wersją przeglądarki i błąd  nie występował. Problem leży więc w tej konkretnej przeglądarce.

Proszę spróbować w pierwszej kolejności wyczyścić cache przeglądarki."

Nie rozwiązało to problemu więc zainstalowałem Chrome i do ING używam tej przeglądarki.

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
11-03-2018
Wiadomość 10 z 13 (8 754 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy