Na to, że ktoś się pochyli to raczej bym nie liczył. Używam maca zaledwie od roku i zdążyłem się już kilkakrotnie przekonać, że urządzenia Apple są często traktowane "po macoszemu". Nawet przez tak wielkich jak MS.
Ja po sugestii pani Agnieszki zgłosiłem problem po zalogowaniu w Moje ING i otrzymałem odpowiedź z IT:
"W logach dla każdego logowania widać prawidłowe wylogowanie, więc widocznie problem jest z wczytaniem strony, ponieważ sam mechanizm wylogował Pana. Sprawdzaliśmy na Macu z tą wersją przeglądarki i błąd nie występował. Problem leży więc w tej konkretnej przeglądarce.
Jest osobisty więc się zbytnio nie przejmuję, bardziej wkurza mnie to, że po kliknięciu "wyloguj", tracę na kilkanaście minut dostęp do całej witryny ingbank.pl a zdarzało się że coś jeszcze chciałem na stronie zrobić. Wysłałem wiadomość po zalogowaniu jak pisała Agnieszka. Może coś poradzą?
Czyli problem najprawdopodobniej tkwi w moim laptopie niestety. I na moje nieszczęście nie jest zbyt powszechny. Może jednak ktoś bardziej zorientowany w tym systemie mógłby zasugerować jakieś rozwiązanie? Z góry dziękuję.
Mam problem z wylogowywaniem się z platformy Moje ING. Logowanie odbywa się bez problemu, transakcje i wszystkie inne funkcje działają ale po wybraniu opcji "wyloguj" strona zawiesza się na ekranie z kręcącym się pomarańczowym kółkiem i nic więcej nie można na niej zrobić. Na jakiś czas zablokowany zostaje dostęp do ingbank.pl nawet po restarcie systemu.