Odpowiedz

Usługa Moje Rachunki

Wiadomo może, kiedy usługa Moje Rachunki zostanie uruchomiona??

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 1 z 6 (9 958 wyświetleń)

Re: Usługa Moje Rachunki

Jak udostępnimy usługę, będziemy o tym pisać. Nie znamy jeszcze dokładnego terminu jej uruchomienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 910 wyświetleń)

Re.: Usługa Moje Rachunki

@Serpher wracam do Ciebie z informacją o Moich rachunkach. Udostępniliśmy tę usługę. Znajdziesz ją w Moim ING - Zaplanowane - Zaplanuj - Moje rachunki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (9 595 wyświetleń)

Re.: Usługa Moje Rachunki

Dziękuję za pamięć Emotikon: Szczęśliwy
Jeszcze tylko takie pytanie: nie można do Moich Rachunków podczepić rachunków od innych osób? Np jakbym chciał opłacać rachunek za prąd rodziców.
Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 4 z 6 (9 569 wyświetleń)

Re: Re.: Usługa Moje Rachunki

Moje rachunki możesz mieć tylko na siebie. Nie możesz założyć usługi w imieniu i na rzecz osoby trzeciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (9 484 wyświetleń)

Re: Re.: Usługa Moje Rachunki

Uuu szkoda. Poprzednia wersja Invoobil pozwalała na takie rzeczy :/
Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 6 z 6 (9 349 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy