22-10-2016 13:27
Wciskając na aplikacji przycisk "strefa klienta" wyskakuje błąd "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" mimo tego że jeśli chodzi o moje połączenie internetowe wszystko jest w porządku. Natomiast na przeglądarce po wpisaniu swojego loginu nie chcę mnie przenieść do strony wprowadzania hasła, tylko jest napisany komunikat, że niby moje dane do logowania się niezgadzają. A gdy próbuje włączyć stronę starej wersji logowania to w ogóle się nie chcę załadować (wieczne ładowanie)
Czy są jakieś usterki techniczne w tym momencie czy co się dzieje?
22-10-2016 17:40
Występowały chwilowe utrudnienia związane z dostępem do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
Usługi działają już prawidłowo.
08-07-2018 18:46
Od dwóch dni w aplikacji mobilnej pojawia mi się dokładnie taki sam komunikat: "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" . Czy znowu jest jakiś problem z systemem czy odinstalować aplikację?
09-07-2018 19:04
Domyślam się, że piszesz o poprzedniej wersji naszej aplikacji mobilnej czyli ING Mobile. Tę aplikację wyłączyliśmy 30 czerwca i nie będziesz już mogła z niej korzystać. Od tego momentu jedyną dostępną aplikacją mobilną naszego banku jest Moje ING Mobile. Zachęcam Cię tym samym do pobrania i korzystania z nowej odsłony naszej bankowości mobilnej. Informację o wyłączeniu ING Mobile wysyłaliśmy naszym klientom z wyprzedzeniem przez wiadomość w bankowości internetowej.
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |