22-10-2016 13:27
Wciskając na aplikacji przycisk "strefa klienta" wyskakuje błąd "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" mimo tego że jeśli chodzi o moje połączenie internetowe wszystko jest w porządku. Natomiast na przeglądarce po wpisaniu swojego loginu nie chcę mnie przenieść do strony wprowadzania hasła, tylko jest napisany komunikat, że niby moje dane do logowania się niezgadzają. A gdy próbuje włączyć stronę starej wersji logowania to w ogóle się nie chcę załadować (wieczne ładowanie)
Czy są jakieś usterki techniczne w tym momencie czy co się dzieje?
22-10-2016 17:40
Występowały chwilowe utrudnienia związane z dostępem do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
Usługi działają już prawidłowo.
08-07-2018 18:46
Od dwóch dni w aplikacji mobilnej pojawia mi się dokładnie taki sam komunikat: "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" . Czy znowu jest jakiś problem z systemem czy odinstalować aplikację?
09-07-2018 19:04
Domyślam się, że piszesz o poprzedniej wersji naszej aplikacji mobilnej czyli ING Mobile. Tę aplikację wyłączyliśmy 30 czerwca i nie będziesz już mogła z niej korzystać. Od tego momentu jedyną dostępną aplikacją mobilną naszego banku jest Moje ING Mobile. Zachęcam Cię tym samym do pobrania i korzystania z nowej odsłony naszej bankowości mobilnej. Informację o wyłączeniu ING Mobile wysyłaliśmy naszym klientom z wyprzedzeniem przez wiadomość w bankowości internetowej.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |