Bankowość internetowa

Odpowiedz

Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Wciskając na aplikacji przycisk "strefa klienta" wyskakuje błąd "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" mimo tego że jeśli chodzi o moje połączenie internetowe wszystko jest w porządku. Natomiast na przeglądarce po wpisaniu swojego loginu nie chcę mnie przenieść do strony wprowadzania hasła, tylko jest napisany komunikat, że niby moje dane do logowania się niezgadzają. A gdy próbuje włączyć stronę starej wersji logowania to w ogóle się nie chcę załadować (wieczne ładowanie)
Czy są jakieś usterki techniczne w tym momencie czy co się dzieje?

Odpowiedz
0 Lajków
pawhon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 978 wyświetleń)

Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Występowały chwilowe utrudnienia związane z dostępem do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Usługi działają już prawidłowo.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 900 wyświetleń)

Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Od dwóch dni w aplikacji mobilnej pojawia mi się dokładnie taki sam komunikat: "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" . Czy znowu jest jakiś problem z systemem czy odinstalować aplikację?

Odpowiedz
0 Lajków
Rapsodia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 821 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Domyślam się, że piszesz o poprzedniej wersji naszej aplikacji mobilnej czyli ING Mobile. Tę aplikację wyłączyliśmy 30 czerwca i nie będziesz już mogła z niej korzystać. Od tego momentu jedyną dostępną aplikacją mobilną naszego banku jest Moje ING Mobile. Zachęcam Cię tym samym do pobrania i korzystania z nowej odsłony naszej bankowości mobilnej. Informację o wyłączeniu ING Mobile wysyłaliśmy naszym klientom z wyprzedzeniem przez wiadomość w bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 707 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy