03-04-2018 11:32
Wyłączyłem jeden dodatek w Firefoxie i problem ustąpił: ten dodatek to Evernote Web clipper
06-04-2018 19:35
Mam dokładnie tak samo, od około tygodnia nie mogę zalogować się do banku przez FF. Żadne z opisanych rozwiązań u mnie nie skutkuje. Strona nie otwiera się i tyle. Proszę o interwencję, bo widzę, że nie jestem sama...
06-04-2018 22:33
Tak jak pisałem u mnie pomogło wyłączenie jednego dodatku, próbowała Pani? Proponuję aby Pani wybrała z menu po prawej stronie "Dodatki" a później wybrała "Rozszerzenia" i wyłączyła chwilowo wszystkie rozszerzenia klikając na przycisk "Wyłącz". Następnie należy całkowicie zamknąć Firefox (nie zminimalizować) i uruchomić ponownie i wtedy sprawdzić czy można przejść do ekranu podawania loginu. Jeśli to pomoże a ma Pani kilka dodatków to można wyczaić który konkretnie dodatek blokuje stronę ING.
Pozdr.
26-04-2018 22:56
U mnie tez nie da sie zalogowac do ING.
Windows10 Enterprise
Przegladarka: Firefox Nightly 61.0a1 (2018-04-26) 64bit
Dodatki: AD Block PLus
Flash: Shockwave Flash 27.0 r0
- wyczyszczenie cache'a przegladarki i Javy nic nie dalo
- wylaczenie AdBlock rozwiazalo problem
Uwaga: nie ma koniecznosci calkowitego wylaczania dodatku. Wystarczy wylaczyc go dla witryny: ing.pl - wtedy tez mozna sie zalogowac.
POzdrawiam
Marcin
W przegladarce Chrom - wszystko dziala
27-04-2018 14:05
U mnie problemem jest dodatek uBlock Origin z filtrami EasyPrivacy. Reguła
/dtm/*/satellitelib-
blokuje jeden ze skryptów używanych przez stronę logowania.
28-04-2018 10:19
Dokładnie to samo co danadam - problem powodował dodatek uBlock Origin - wyłączyłem go na stronie logowania i wszystko działa.
@danadam - dzięki za trafną podpowiedż !!
07-05-2018 10:40
@danadam @Toolmaniac Kłopot z otwieraniem strony logowania na Firefoxie powoduje dodatek uBlock Origin.
Jeśli go wyłączysz, strona będzie działać prawidłowo.
Nie wspieramy takich dodatków na ten moment. Zalecamy wyłączenie go dla naszej strony.
08-05-2018 09:01
No właśnie tak zrobiłem o czym napisałem w moim poście
Pozdrawiam
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |