Bankowość internetowa

Odpowiedz

Stałe zlecenia w nowej bankowości internetowej

Witam.

Proszę o informację jak utworzyć stałe zlecenie w nowej odsłonie bankowości internetowej.

Nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji.

 

pozdrawiam

Xander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
26-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (18 341 wyświetleń)

Re.: Stałe zlecenia w nowej bankowości internetowej

[ Edytowane ]

Po zalogowaniu się do systemu należy przejść do modułu Wykonaj Transakcję i wypełnić standardową formatkę przelewu. Jako Czas realizacji należy wybrać Stałe zlecenie i uzupełnić dane dot. częstotliwości i okresu trwania stałego zlecenia.

Odpowiedz
0 Lajków
DietmarW
Były moderator
Były moderator icon
29
10
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (18 303 wyświetleń)

Re.: Stałe zlecenia w nowej bankowości internetowej

A jak można utworzyć stałe zlecenie z konta oszczędnościowego?

Przy przelewie z konta oszczędnościowego formatka jest znacznie uproszczona, między innymi nie zawiera checkboxa "Stałe zlecenie".

Odpowiedz
0 Lajków
LechP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (16 363 wyświetleń)

Re.: Stałe zlecenia w nowej bankowości internetowej

@LechP Z Otwartego Konta Oszczędnościowego nie możesz zlecić stałego zlecenia. Możesz robić przelew własny lub zwykły z odroczonym terminem.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (16 334 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy