14-10-2016 10:05
Witam,
po wpisaniu identyfikatora na stronie logowania, nie pojawia się wogóle formatka do wpisania hasła ale od razu pojawia się informacja 'Sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login'.
Czy trwają jakieś prace?
P.S. W załączniku screenshot
Pozdrawiam
14-10-2016 17:50
@2pac Dzisiaj rano występowały chwilowe problemy w logowaniu do bankowości internetowej. Przepraszamy za te utrudnienia.
11-11-2016 11:21
Witam
dzisiaj próbowałem się zalogować na swoje osobiste konto ING przez internet i po wprowadzeniu loginu i hasła wyskakiwał komunikat: nieprawidłowy login lub hasło a wprowadzałem dobre dane. Kilka dni temu miałem identyczny problem. A jak już udało mi się zalogować to przy wejściu w konto wyskakiwał komunikat: "Nie można pobrać danych"
Jakieś prace trwają? i czemu klienci nie są informowani o jakichś pracach? bo kilka dni temu miałem identyczny problem jak dzisiaj a informacji nigdzie nie było, że jakaś awaria... Proszę o wyjaśnienie bo nie powinno dochodzić do takich sytuacji...
Pozdrawiam
11-11-2016 11:43
Przyczyną takiej sytuacji może być błędne działanie przeglądarki internetowej. Proponuję wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
W większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete. Po wyczyszczeniu tych danych, proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.
13-11-2016 18:36
A moja diagnoza jest taka. Coś nie tak macie z nową wersją systemu logowania do ing. Bo jak loguje się od starej wersji systemu to wszystkie dane wyświetlają się a jak się loguje do nowego systemu to wyskakuje mi poniższy komunikat. Usunałem pliki cookie i pamięć podręczną i to nic nie dało.
"Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie"
13-11-2016 18:52
Zidentyfikowaliśmy problem z poprawnym pobraniem danych przez przeglądarkę Google Chrome. Pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |