Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam,

 

po wpisaniu identyfikatora na stronie logowania, nie pojawia się wogóle formatka do wpisania hasła ale od razu pojawia się informacja 'Sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login'. 

 

Czy trwają jakieś prace?

 

P.S. W załączniku screenshot

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
2pac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-10-2016
Wiadomość 1 z 6 (8 458 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

@2pac Dzisiaj rano występowały chwilowe problemy w logowaniu do bankowości internetowej. Przepraszamy za te utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (8 433 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Witam

 

dzisiaj próbowałem się zalogować na swoje osobiste konto ING przez internet i po wprowadzeniu loginu i hasła wyskakiwał komunikat: nieprawidłowy login lub hasło a wprowadzałem dobre dane. Kilka dni temu miałem identyczny problem. A jak już udało mi się zalogować to przy wejściu w konto wyskakiwał komunikat: "Nie można pobrać danych"   

 

Jakieś prace trwają? i czemu klienci nie są informowani o jakichś pracach? bo kilka dni temu miałem identyczny problem jak dzisiaj a informacji nigdzie nie było, że jakaś awaria...  Proszę o wyjaśnienie bo nie powinno dochodzić do takich sytuacji...

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
srs006
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-11-2016
Wiadomość 3 z 6 (8 134 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Przyczyną takiej sytuacji może być błędne działanie przeglądarki internetowej. Proponuję wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

W większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete. Po wyczyszczeniu tych danych, proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (8 132 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

A moja diagnoza jest taka. Coś nie tak macie z nową wersją systemu logowania do ing. Bo jak loguje się od starej wersji systemu to wszystkie dane wyświetlają się a jak się loguje do nowego systemu to wyskakuje mi poniższy komunikat. Usunałem pliki cookie i pamięć podręczną i to nic nie dało.

 

"Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie"

Odpowiedz
0 Lajków
srs006
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-11-2016
Wiadomość 5 z 6 (8 003 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Zidentyfikowaliśmy problem z poprawnym pobraniem danych przez przeglądarkę Google Chrome. Pracujemy nad jego rozwiązaniem.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (7 997 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy