Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam,

 

po wpisaniu identyfikatora na stronie logowania, nie pojawia się wogóle formatka do wpisania hasła ale od razu pojawia się informacja 'Sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login'. 

 

Czy trwają jakieś prace?

 

P.S. W załączniku screenshot

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
2pac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-10-2016
Wiadomość 1 z 6 (7 570 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

@2pac Dzisiaj rano występowały chwilowe problemy w logowaniu do bankowości internetowej. Przepraszamy za te utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
780
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (7 545 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Witam

 

dzisiaj próbowałem się zalogować na swoje osobiste konto ING przez internet i po wprowadzeniu loginu i hasła wyskakiwał komunikat: nieprawidłowy login lub hasło a wprowadzałem dobre dane. Kilka dni temu miałem identyczny problem. A jak już udało mi się zalogować to przy wejściu w konto wyskakiwał komunikat: "Nie można pobrać danych"   

 

Jakieś prace trwają? i czemu klienci nie są informowani o jakichś pracach? bo kilka dni temu miałem identyczny problem jak dzisiaj a informacji nigdzie nie było, że jakaś awaria...  Proszę o wyjaśnienie bo nie powinno dochodzić do takich sytuacji...

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
srs006
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-11-2016
Wiadomość 3 z 6 (7 246 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Przyczyną takiej sytuacji może być błędne działanie przeglądarki internetowej. Proponuję wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

W większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete. Po wyczyszczeniu tych danych, proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (7 244 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

A moja diagnoza jest taka. Coś nie tak macie z nową wersją systemu logowania do ing. Bo jak loguje się od starej wersji systemu to wszystkie dane wyświetlają się a jak się loguje do nowego systemu to wyskakuje mi poniższy komunikat. Usunałem pliki cookie i pamięć podręczną i to nic nie dało.

 

"Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie"

Odpowiedz
0 Lajków
srs006
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-11-2016
Wiadomość 5 z 6 (7 115 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Zidentyfikowaliśmy problem z poprawnym pobraniem danych przez przeglądarkę Google Chrome. Pracujemy nad jego rozwiązaniem.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (7 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy