Odpowiedz

Problem z podpisaniem umowy online

Mam problem z podpisaniem wniosku zweryfikownego przez bank.  Nie mogę tego zrobić na żadnej przeglądarce, nawet po optróznieniu plików cookies. I tak jest od 13:00  Problem dotyczy Windowsa i Maca.  Logowałam się do Moje ING i do IngBankOnline. Wasza infolinia rozkłada ręce. Macie problemy techniczne, czy coś?

Odpowiedz
0 Lajków
maltencja79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (10 312 wyświetleń)

Re.: Problem z podpisaniem umowy online

Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli sprawdzić, co jest przyczyną opisanych problemów. Złóż, proszę, reklamację:

Zweryfikujemy to. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy