Odpowiedz

Problem z podpisaniem umowy online

Mam problem z podpisaniem wniosku zweryfikownego przez bank.  Nie mogę tego zrobić na żadnej przeglądarce, nawet po optróznieniu plików cookies. I tak jest od 13:00  Problem dotyczy Windowsa i Maca.  Logowałam się do Moje ING i do IngBankOnline. Wasza infolinia rozkłada ręce. Macie problemy techniczne, czy coś?

Odpowiedz
0 Lajków
maltencja79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (10 250 wyświetleń)

Re.: Problem z podpisaniem umowy online

Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli sprawdzić, co jest przyczyną opisanych problemów. Złóż, proszę, reklamację:

Zweryfikujemy to. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 213 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy