Odpowiedz

Problem z podpisaniem umowy online

Mam problem z podpisaniem wniosku zweryfikownego przez bank.  Nie mogę tego zrobić na żadnej przeglądarce, nawet po optróznieniu plików cookies. I tak jest od 13:00  Problem dotyczy Windowsa i Maca.  Logowałam się do Moje ING i do IngBankOnline. Wasza infolinia rozkłada ręce. Macie problemy techniczne, czy coś?

Odpowiedz
0 Lajków
maltencja79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 267 wyświetleń)

Re.: Problem z podpisaniem umowy online

Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli sprawdzić, co jest przyczyną opisanych problemów. Złóż, proszę, reklamację:

Zweryfikujemy to. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 230 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy