15-11-2016 17:42
Mam problem z podpisaniem wniosku zweryfikownego przez bank. Nie mogę tego zrobić na żadnej przeglądarce, nawet po optróznieniu plików cookies. I tak jest od 13:00 Problem dotyczy Windowsa i Maca. Logowałam się do Moje ING i do IngBankOnline. Wasza infolinia rozkłada ręce. Macie problemy techniczne, czy coś?
16-11-2016 07:14
Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli sprawdzić, co jest przyczyną opisanych problemów. Złóż, proszę, reklamację:
Zweryfikujemy to.
Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |