Odpowiedz

BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

ostatnia zmiana w bankowości elektronicznej to MASAKRA!!!

Kim jest Bank? Władcą absolutnym klienta, czu usługodawcą żyjącym z usług świadczonych dla klienta?

Szanowni "władcy"! Klient chce mieć łatwy i bezpieczny system dostępu do swych pieniędzy i przyjazny system zarządzania tymi pieniędzmi za pośrednictwem banku.

Strona na której dokonuję przelewów musi być czytelna i intuicyjna. Nie interesują mnie "wrażenia artystyczne" twórcy strony. Nie czcę wędrować myszką po całej stronie z lewa na prawo, w dół i w górę, Chcę w sposób prosty nie wymagający znajomości gier komputerowych znaleźć odbiorcę, konto itd.

Idąc tokiem rozumowania twórcy nowych stron bankowości to proponuję nie tylko bąbelki, ale również  żabki, mogą być zielone, misie np. żółte. Będzie dużo ładniej i zabawnie, prawda?

Mam również konto w BZWBK. Obsługa przelewów nieporównywalni przyjaźniejsza, nie wymagająca skupienia uwagi na poszukiwaniu miejsca kliknięcia. Dodatkowo litery i cyfry czytelne, wyraźne, w ING litery i liczby w stonowanych kolorach.  Pewnie to podkreśla większe umiejętności programisty, ale chyba tylko w jego mniemaniu.

Szanowny Banku. Zejdź na ziemię i uświadom sobie swoje miejsce w szeregu. Jeżeli będę zmuszony do wyboru pomiędzy ryzykiem popełnienia błedu przy dokonywaniu przelewu, a bankiem przyjaznym choć o mniej doskonałym wyrazie artystycznym to napewno wybiorę ten drugi. Mam jednakże nadzieję, że ING stać na stworzenie w krótkim czasie stron czytelnych, przyjaznych nie tylko dla kilku kilkunastolatków ale również dla ludzi zajmujących się biznesem. W przeciwnym przypadku ?. Trochę jeszcze poczekam.

Zbankowością elektroniczną mam do czynienia od jej zarania w Polsce, ale takiej "strzelanki" to jeszcze nie spotkałem.

Zdzisław Grobelny

78751943
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
3
16-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (22 735 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Po zalogowaniu do Moje ING od razu zobaczysz stan swoich kont. Jeżeli wybierzesz zakładkę Moje finanse to zobaczysz informacje o wszystkich kontach, które u nas posiadasz. W ten sposób wystarczy jedno kliknięcie, aby zorientować się w swojej sytuacji finansowej. Napisałeś równiez o odbiorcach - wystarczy na górze strony wybrać Odbiorcy, a wtedy rozwinie Ci się cała lista.

W nowej bankowości internetowej znajdziesz również wiele nowych rozwiązań, których brakowało w poprzednim systemie, np. saldo po każdej transakcji, intuicyjna wyszukiwarka przelewów, mozliwość pobrania historii transakcji do pliku PDF albo CSV.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
627
151
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (22 683 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Polecam ten wątek: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/nowy-system-bankowosci-internetowej/td-p/982

Ile to już żali wylano, ile czasu minęło, a w temacie przejrzystości i intuicyjności nie zmieniło się nic. Tak więc nie ma co dalej czekać. Na szczęście stara wersja nadal działa, ale to kwestia czasu kiedy wyłączą i trzeba będzie męczyć się z tym ultrasuperhipernowoczesnym rozwiązaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 3 z 3 (22 663 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Dzisiaj otrzymałam decyzję pozytywną, w czwartek podpiszę umowę Emotikon: Szczęśliwy nawet nie wierzę.

07-05-2021
Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam...

07-05-2021
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę

...

07-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy