Odpowiedz

BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

ostatnia zmiana w bankowości elektronicznej to MASAKRA!!!

Kim jest Bank? Władcą absolutnym klienta, czu usługodawcą żyjącym z usług świadczonych dla klienta?

Szanowni "władcy"! Klient chce mieć łatwy i bezpieczny system dostępu do swych pieniędzy i przyjazny system zarządzania tymi pieniędzmi za pośrednictwem banku.

Strona na której dokonuję przelewów musi być czytelna i intuicyjna. Nie interesują mnie "wrażenia artystyczne" twórcy strony. Nie czcę wędrować myszką po całej stronie z lewa na prawo, w dół i w górę, Chcę w sposób prosty nie wymagający znajomości gier komputerowych znaleźć odbiorcę, konto itd.

Idąc tokiem rozumowania twórcy nowych stron bankowości to proponuję nie tylko bąbelki, ale również  żabki, mogą być zielone, misie np. żółte. Będzie dużo ładniej i zabawnie, prawda?

Mam również konto w BZWBK. Obsługa przelewów nieporównywalni przyjaźniejsza, nie wymagająca skupienia uwagi na poszukiwaniu miejsca kliknięcia. Dodatkowo litery i cyfry czytelne, wyraźne, w ING litery i liczby w stonowanych kolorach.  Pewnie to podkreśla większe umiejętności programisty, ale chyba tylko w jego mniemaniu.

Szanowny Banku. Zejdź na ziemię i uświadom sobie swoje miejsce w szeregu. Jeżeli będę zmuszony do wyboru pomiędzy ryzykiem popełnienia błedu przy dokonywaniu przelewu, a bankiem przyjaznym choć o mniej doskonałym wyrazie artystycznym to napewno wybiorę ten drugi. Mam jednakże nadzieję, że ING stać na stworzenie w krótkim czasie stron czytelnych, przyjaznych nie tylko dla kilku kilkunastolatków ale również dla ludzi zajmujących się biznesem. W przeciwnym przypadku ?. Trochę jeszcze poczekam.

Zbankowością elektroniczną mam do czynienia od jej zarania w Polsce, ale takiej "strzelanki" to jeszcze nie spotkałem.

Zdzisław Grobelny

78751943
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
16-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (71 971 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Po zalogowaniu do Moje ING od razu zobaczysz stan swoich kont. Jeżeli wybierzesz zakładkę Moje finanse to zobaczysz informacje o wszystkich kontach, które u nas posiadasz. W ten sposób wystarczy jedno kliknięcie, aby zorientować się w swojej sytuacji finansowej. Napisałeś równiez o odbiorcach - wystarczy na górze strony wybrać Odbiorcy, a wtedy rozwinie Ci się cała lista.

W nowej bankowości internetowej znajdziesz również wiele nowych rozwiązań, których brakowało w poprzednim systemie, np. saldo po każdej transakcji, intuicyjna wyszukiwarka przelewów, mozliwość pobrania historii transakcji do pliku PDF albo CSV.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (71 918 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Polecam ten wątek: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/nowy-system-bankowosci-internetowej/td-p/982

Ile to już żali wylano, ile czasu minęło, a w temacie przejrzystości i intuicyjności nie zmieniło się nic. Tak więc nie ma co dalej czekać. Na szczęście stara wersja nadal działa, ale to kwestia czasu kiedy wyłączą i trzeba będzie męczyć się z tym ultrasuperhipernowoczesnym rozwiązaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 3 z 3 (71 898 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy