25-07-2023 10:59
Zauważyłem dziś coś, co moim zdaniem wymaga poprawy.
Przy spłacie karty kredytowej z konta, na stronie pojawia się w sekcji "przelew na" fragment numeru tej karty. Natomiast SMS potwierdzający transakcję pokazuje fragment numeru rachunku tej karty.
Co na pierwszy rzut oka, wygląda jakby podmieniony został rachunek. Dopiero wejście w szczegóły karty kredytowej pozwala potwierdzić, że numer rachunku jest prawidłowy.
Moim zdaniem, skoro powinnyśmy weryfikować dane przelewu w SMSsach, na stronie powinien pojawiać się nie tylko numer spłacanej karty, ale właśnie numer jej rachunku, bo bez tego trudno potwierdzić czy dane w SMS są prawidłowe
26-07-2023 11:07
Dziękujemy za Twój wpis. Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |