19-10-2018 15:19
Witam.
Wczoraj kupiłem kartę SIM i chciałem ją zarejestrować poprzez konto ING - robiłem tak już kilka razy. Ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem takiej opcji. Na stronie banku ING widnieje informacja:
"Możliwość rejestracji numeru telefonu w Moim ING została wyłączona. Dowiedz się, gdzie możesz zarejestrować numer."
Dlaczego? Było to spore udogodnienie...
23-10-2018 15:52
Witaj,
podjęliśmy decyzję o wycofaniu tej funkcji, ponieważ operatorzy sieci udostępniają swoje formularze rejestracji. Formularz był dostępny w poprzedniej wersji bankowości internetowej - po jej wyłączeniu, jest on już niedostępny. Wynika to z tego, że jest to też zupełnie inny system.
17-03-2019 10:31 | Edytowano: 17-03-2019 10:34
Czy ktoś coś rozumie z tej odpowiedzi???? Operatorzy o ile udostępniają- to udostępniają możliwość swoim zarejestrowanym abonentom. Czyli "dołączenie" dodatkowych numerów w tej samej sieci.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |