10-10-2016 13:26
Dziś jest 10! Właśnie chciałem wykonać przelewy wzorcowe, ale oczywiście nie działają kiedy są najbardziej potrzebne. Kiedy będzie możliwość wykonania przelewów do ZUSU (etc) !?
10-10-2016 14:17
10-10-2016 14:40
Pora na prace techniczne rzeczywiście fatalna, zarówno dzień jak i godziny...
Niby przelewy własne mają działać, a nie mogę nawet z OKO przelać na ROR bo system twierdzi, że rachunki nie należą do tej samej osoby... MASAKRA!!!
10-10-2016 14:51
Teraz już padła całość Mojego ING. Wg. informacji z infolinii: nie wiadomo kiedy przywrócą funkcjonalność.
Chyba warto składać reklamacje, bo coś często im się to zdarza, np. miesiąc temu prawie cały dzień nie działał Makler.
10-10-2016 15:04
10-10-2016 15:17
10-10-2016 16:00
Nie mogę zapłacić przez pay od rana . Czy możecie dac jakiś komunikat na strnie logowania że jest awaria ???
10-10-2016 16:16
Nie spodziewaj się, że Bank da Ci znać o przywróceniu działania systemu. Żżeby powiadomić użytkowników sms że już działa, to nieee. Niech siedzą i sprawdzają, czy może już?
A o awarii prędzej dowiesz się np. tu:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-ING-Banku-Slaskim-7480398.html
niż na stronie ING.
10-10-2016 16:51
Pracujemy nad tym, żeby system udostępnić jak najszybciej.
Przepraszamy za niedogodności.
Wrócimy z informacją gdy dostęp do bankowości internetowej będzie działał poprawnie.
10-10-2016 18:09
Bankowość internetowa działa już poprawnie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |