Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Dziś jest 10! Właśnie chciałem wykonać przelewy wzorcowe, ale oczywiście nie działają kiedy są najbardziej potrzebne. Kiedy będzie możliwość wykonania przelewów do ZUSU (etc) !?

Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (14 880 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Z tego co widzę można już wejść na wzorcowe przelewu, niestety nie da się ich wysłać. Występuje "błąd weryfikacji"
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 2 z 10 (14 777 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pora na prace techniczne rzeczywiście fatalna, zarówno dzień jak i godziny...

 

Niby przelewy własne mają działać, a nie mogę nawet z OKO przelać na ROR bo system twierdzi, że rachunki nie należą do tej samej osoby... MASAKRA!!!

Odpowiedz
0 Lajków
stoosh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 3 z 10 (14 712 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Teraz już padła całość Mojego ING. Wg. informacji z infolinii: nie wiadomo kiedy przywrócą funkcjonalność.

Chyba warto składać reklamacje, bo coś często im się to zdarza, np. miesiąc temu prawie cały dzień nie działał Makler.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 4 z 10 (14 683 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Mam powoli dość tego banku, pomijając problemy internetowej aplikacji, często w lokalnym oddziale na 3 wpłatomaty/bankomaty działa tylko 1, od święta 2. Zdarzają się kolejki po 10 minut do bankomatu...
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 5 z 10 (14 655 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Otóż to, po 12 latach pora sie rozejrzeć na rynku...
Odpowiedz
0 Lajków
micpyc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 6 z 10 (14 612 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie mogę zapłacić przez pay od rana . Czy możecie dac jakiś komunikat na strnie logowania że jest awaria ???

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 7 z 10 (14 531 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie spodziewaj się, że Bank da Ci znać o przywróceniu działania systemu. Żżeby powiadomić użytkowników sms że już działa, to nieee. Niech siedzą i sprawdzają, czy może już?

A o awarii prędzej dowiesz się np. tu:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-ING-Banku-Slaskim-7480398.html

niż na stronie ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 10 (14 503 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pracujemy nad tym, żeby system udostępnić jak najszybciej.

Przepraszamy za niedogodności. 

Wrócimy z informacją gdy dostęp do bankowości internetowej będzie działał poprawnie.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (14 395 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Bankowość internetowa działa już poprawnie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (14 204 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Umowa kredytowa a uruchomienie kredytu

Dzień dobry,

 

W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)? 

 

...

27-03-2025
Re.: Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie tutaj, ponieważ każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Z wstępnych informacji jakie przekazujesz - o ile dom letniskowy spełnia warunki domu c...

27-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej inf...

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy