Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Dziś jest 10! Właśnie chciałem wykonać przelewy wzorcowe, ale oczywiście nie działają kiedy są najbardziej potrzebne. Kiedy będzie możliwość wykonania przelewów do ZUSU (etc) !?

Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (12 316 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Z tego co widzę można już wejść na wzorcowe przelewu, niestety nie da się ich wysłać. Występuje "błąd weryfikacji"
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 2 z 10 (12 213 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pora na prace techniczne rzeczywiście fatalna, zarówno dzień jak i godziny...

 

Niby przelewy własne mają działać, a nie mogę nawet z OKO przelać na ROR bo system twierdzi, że rachunki nie należą do tej samej osoby... MASAKRA!!!

Odpowiedz
0 Lajków
stoosh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 3 z 10 (12 148 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Teraz już padła całość Mojego ING. Wg. informacji z infolinii: nie wiadomo kiedy przywrócą funkcjonalność.

Chyba warto składać reklamacje, bo coś często im się to zdarza, np. miesiąc temu prawie cały dzień nie działał Makler.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 4 z 10 (12 119 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Mam powoli dość tego banku, pomijając problemy internetowej aplikacji, często w lokalnym oddziale na 3 wpłatomaty/bankomaty działa tylko 1, od święta 2. Zdarzają się kolejki po 10 minut do bankomatu...
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 5 z 10 (12 091 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Otóż to, po 12 latach pora sie rozejrzeć na rynku...
Odpowiedz
0 Lajków
micpyc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 6 z 10 (12 048 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie mogę zapłacić przez pay od rana . Czy możecie dac jakiś komunikat na strnie logowania że jest awaria ???

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 7 z 10 (11 967 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie spodziewaj się, że Bank da Ci znać o przywróceniu działania systemu. Żżeby powiadomić użytkowników sms że już działa, to nieee. Niech siedzą i sprawdzają, czy może już?

A o awarii prędzej dowiesz się np. tu:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-ING-Banku-Slaskim-7480398.html

niż na stronie ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 10 (11 939 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pracujemy nad tym, żeby system udostępnić jak najszybciej.

Przepraszamy za niedogodności. 

Wrócimy z informacją gdy dostęp do bankowości internetowej będzie działał poprawnie.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (11 831 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Bankowość internetowa działa już poprawnie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (11 640 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy