10-10-2016 14:51
Kiedy się zakończą???
Czy bank nie mógłby wcześniej informować o tego typu pracach? Przecież jest środek dnia i nie można zrobić najważniejszych rzeczy takich jak przelewy z wzorca.
10-10-2016 20:11
Dzisiaj wystepowały problemy z dostępem do bankowości internetowej. Usunęliśmy już nieprawidłowości.
Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
10-10-2016 23:23
Nadal występują trudnośći a właściwie Strona Moje ING nie działa. Robiłem ważny przelew i nagle zerwało połączenie tj. strona przestała dzialać. Nie wiem czy przelew poszedł czy nie. K........wa mać.
11-10-2016 08:30
Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
11-10-2016 10:31
KatarzynaA pisze:Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
To czy działa, to się dopiero okaże. Wczoraj przysłaliście mi Państwo sms'a, że odpowiedź na reklamację jest w systemie. Zalogowałem się poprawnie, odczytałem wiadomość i to by było na tyle. Moje ING padło ponownie, nie dało się wysłać odpowiedzi. Także uprzejmie sugerowałbym daleko idącą ostrożność w deklaracjach, że wszystko działa prawidłowo.
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |