10-10-2016 14:51
Kiedy się zakończą???
Czy bank nie mógłby wcześniej informować o tego typu pracach? Przecież jest środek dnia i nie można zrobić najważniejszych rzeczy takich jak przelewy z wzorca.
10-10-2016 20:11
Dzisiaj wystepowały problemy z dostępem do bankowości internetowej. Usunęliśmy już nieprawidłowości.
Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
10-10-2016 23:23
Nadal występują trudnośći a właściwie Strona Moje ING nie działa. Robiłem ważny przelew i nagle zerwało połączenie tj. strona przestała dzialać. Nie wiem czy przelew poszedł czy nie. K........wa mać.
11-10-2016 08:30
Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
11-10-2016 10:31
KatarzynaA pisze:Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
To czy działa, to się dopiero okaże. Wczoraj przysłaliście mi Państwo sms'a, że odpowiedź na reklamację jest w systemie. Zalogowałem się poprawnie, odczytałem wiadomość i to by było na tyle. Moje ING padło ponownie, nie dało się wysłać odpowiedzi. Także uprzejmie sugerowałbym daleko idącą ostrożność w deklaracjach, że wszystko działa prawidłowo.
Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |