10-10-2016 14:51
Kiedy się zakończą???
Czy bank nie mógłby wcześniej informować o tego typu pracach? Przecież jest środek dnia i nie można zrobić najważniejszych rzeczy takich jak przelewy z wzorca.
10-10-2016 20:11
Dzisiaj wystepowały problemy z dostępem do bankowości internetowej. Usunęliśmy już nieprawidłowości.
Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
10-10-2016 23:23
Nadal występują trudnośći a właściwie Strona Moje ING nie działa. Robiłem ważny przelew i nagle zerwało połączenie tj. strona przestała dzialać. Nie wiem czy przelew poszedł czy nie. K........wa mać.
11-10-2016 08:30
Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
11-10-2016 10:31
KatarzynaA pisze:Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.
To czy działa, to się dopiero okaże. Wczoraj przysłaliście mi Państwo sms'a, że odpowiedź na reklamację jest w systemie. Zalogowałem się poprawnie, odczytałem wiadomość i to by było na tyle. Moje ING padło ponownie, nie dało się wysłać odpowiedzi. Także uprzejmie sugerowałbym daleko idącą ostrożność w deklaracjach, że wszystko działa prawidłowo.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |