Odpowiedz

Prace techniczne 10.10.2016

Kiedy się zakończą???

Czy bank nie mógłby wcześniej informować o tego typu pracach? Przecież jest środek dnia i nie można zrobić najważniejszych rzeczy takich jak przelewy z wzorca.

Odpowiedz
0 Lajków
stoosh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 5 (6 454 wyświetleń)

Re.: Prace techniczne 10.10.2016

Dzisiaj wystepowały problemy z dostępem do bankowości internetowej. Usunęliśmy już nieprawidłowości.

Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 322 wyświetleń)

Re.: Prace techniczne 10.10.2016

Nadal występują trudnośći  a właściwie Strona Moje ING nie działa. Robiłem ważny przelew i nagle zerwało połączenie tj. strona przestała dzialać. Nie wiem czy przelew poszedł czy nie. K........wa mać.

 

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 3 z 5 (6 293 wyświetleń)

Re.: Prace techniczne 10.10.2016

Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 259 wyświetleń)

Re.: Prace techniczne 10.10.2016


KatarzynaA pisze:

Problemy występowały wczoraj. Dziś juz wszystko działa prawidłowo.


To czy działa, to się dopiero okaże. Wczoraj przysłaliście mi Państwo sms'a, że odpowiedź na reklamację jest w systemie. Zalogowałem się poprawnie, odczytałem wiadomość i to by było na tyle. Moje ING padło ponownie, nie dało się wysłać odpowiedzi. Także uprzejmie sugerowałbym daleko idącą ostrożność w deklaracjach, że wszystko działa prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 5 z 5 (6 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy