Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Dziś jest 10! Właśnie chciałem wykonać przelewy wzorcowe, ale oczywiście nie działają kiedy są najbardziej potrzebne. Kiedy będzie możliwość wykonania przelewów do ZUSU (etc) !?

Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 1 z 10 (13 910 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Z tego co widzę można już wejść na wzorcowe przelewu, niestety nie da się ich wysłać. Występuje "błąd weryfikacji"
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 2 z 10 (13 807 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pora na prace techniczne rzeczywiście fatalna, zarówno dzień jak i godziny...

 

Niby przelewy własne mają działać, a nie mogę nawet z OKO przelać na ROR bo system twierdzi, że rachunki nie należą do tej samej osoby... MASAKRA!!!

Odpowiedz
0 Lajków
stoosh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 3 z 10 (13 742 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Teraz już padła całość Mojego ING. Wg. informacji z infolinii: nie wiadomo kiedy przywrócą funkcjonalność.

Chyba warto składać reklamacje, bo coś często im się to zdarza, np. miesiąc temu prawie cały dzień nie działał Makler.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 4 z 10 (13 713 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Mam powoli dość tego banku, pomijając problemy internetowej aplikacji, często w lokalnym oddziale na 3 wpłatomaty/bankomaty działa tylko 1, od święta 2. Zdarzają się kolejki po 10 minut do bankomatu...
Odpowiedz
0 Lajków
Horizon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-10-2016
Wiadomość 5 z 10 (13 685 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Otóż to, po 12 latach pora sie rozejrzeć na rynku...
Odpowiedz
0 Lajków
micpyc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2016
Wiadomość 6 z 10 (13 642 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie mogę zapłacić przez pay od rana . Czy możecie dac jakiś komunikat na strnie logowania że jest awaria ???

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 7 z 10 (13 561 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Nie spodziewaj się, że Bank da Ci znać o przywróceniu działania systemu. Żżeby powiadomić użytkowników sms że już działa, to nieee. Niech siedzą i sprawdzają, czy może już?

A o awarii prędzej dowiesz się np. tu:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-ING-Banku-Slaskim-7480398.html

niż na stronie ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 10 (13 533 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Pracujemy nad tym, żeby system udostępnić jak najszybciej.

Przepraszamy za niedogodności. 

Wrócimy z informacją gdy dostęp do bankowości internetowej będzie działał poprawnie.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (13 425 wyświetleń)

Re.: Przepraszamy, funkcjonalność jest chwilowo niedostępna.

Bankowość internetowa działa już poprawnie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (13 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy