12-07-2016 21:39
Dzień dobry,
dokonałam przelewu europejskiego z konta osobistego Direct z dodatkową opłata za pilna tranzakcje. A przelew znalazł się na liście oczekujących. Czy to oznacza, że zostanie zrealizowany następnego dnia, ponieważ przelewu dokonałam po godzinie 14:30?
12-07-2016 21:42 | Edytowano: 12-07-2016 21:51
Dodam, że pieniądze nie zostały pobrane z konta
13-07-2016 22:22
ala1093 pisze:
Dzień dobry,
dokonałam przelewu europejskiego z konta osobistego Direct z dodatkową opłata za pilna tranzakcje. A przelew znalazł się na liście oczekujących. Czy to oznacza, że zostanie zrealizowany następnego dnia, ponieważ przelewu dokonałam po godzinie 14:30?
Abyśmy zaksięgowali przelew pilny, w tym samym dniu, należy go zlecić do godziny 14:00 w dniu roboczym.
Jeżeli zleciłaś go po godzinie 14:00, zaksięgujemy go w najbliższym dniu roboczym.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |