26-06-2016 11:27
Witam.
Mam nadzieję, że ktoś kompetentny może mi pomoże(?). W nowej wersji systemu bankowości online mam nieustanne problemy z logowaniem. Chyba tam już myślą, że jestem przestępcą jakimś. Na wstępie zaznaczę, że używam MojegoING na desktopie z systemem Linux (Ubuntu 14.04) i w Firefoksie. Być może to jest źródłem problemów, ale w takim razie dlaczego logowania do innych serwisów internetowych działają? Działa też nadal bezproblemowo (i zawsze działało) logowanie w starej wersji bankowości internetowej tj. ING Bank Online. Jak to wyglada w praktyce? Pomimo wprowadzania poprawnych danych, system zgłasza błąd logowania. Po kilku nieudanych próbach (obecnie już po pierwszej próbie) przechodzę do starej wersji bankowości i, używając tych samych danych, oczywiście loguję się. Napisałem wiadomość do ING, odpowiedziano mi, że problem leży po mojej stronie i powinienem w takim wypadku czyścić historię przeglądania (ciasteczka, cache itd.). To faktycznie pomaga, ale też nie zawsze (!). A nawet gdyby pomagało, to przecież tylko "workaround", obejście problemu, a nie jego rozwiązanie. Zakładam, że inni użytkownicy nie mają takich problemów i stąd moje pytanie: czy logowanie w systemie Windows działa wszystkim bezproblemowo? Pytam, bo stary system ING i tak zostanie zastąpiony nowym, więc wówczas się nie zaloguję i będę zmuszony korzystać z Windows.
Pozdrawiam.
27-06-2016 12:04
Sprawdzimy to i wrócimy z informacją.
27-06-2016 13:02
Aha. No to może parę słów sprostowania ode mnie. Używam wersji Ubuntu 16.04 (najnowsza wersja z dłgoterminowym wsparcie, omyłkowo podałem 14.04). Nie jest tak, że logowanie w 100% nie działa, jak ktoś mógłby wysondować na podstawie mojego opisu. Czasem działa w pierwszym podejściu. Czasem trzy razy pod rząd nie (dalej nie ryzykuję). Czysta ruletka. Rozumiałbym, gdyby tego rodzaju błędy występowały raz na sto logowań, ale tak często? No i przepraszam za zawracanie głowy Linuksem
27-06-2016 13:43
Prosimy jeszcze o informację, czy pojawia się jakiś komunikat błędu? Czy system coś zgłasza podczas próby logowania?
27-06-2016 14:38
No jak na złość w tej chwili zawsze się loguję Nie pamiętam dokładnie, ale jest to standardowy komunikat, jak przy zwykłej pomyłce. Nie ma żadnego dodatkowego komunikatu czy (wewnętrznego) numeru błędu. Wydaje mi się też, ale podkreślam: wydaje mi się, że jeśli w danym dniu pierwsze logowanie przebiegnie pomyslnie, to pozostałe (w tym samym dniu) również przebiegają bezproblemowo.
28-06-2016 13:32
Poprawne zalogowanie nie wpływa na kolejne logowania w tym samym dniu. Jeżeli w przyszłości będzie pojawiał się u Ciebie jakikolwiek komunikat błędu, prosimy skontaktuj się z nami.
28-06-2016 16:55
Więc tak. Dzisiaj znowu nie udało m się zalogować pomimo wprowadzenia poprawnego loginu i (maskowanego) hasła. Tak, mogę potwierdzić, żaden błąd nie jest sygnalizowany, poza sugestią błędnego wprowadzenia danych (co nie jest prawdą!). Pojawia się komunikat: "Sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login", dokładnie taki sam ekran jak w przypadku wprowadzenia po prostu błędnych danych. Dziwi mnie tylko jedno, dlaczego logowania do innych serwisów, nie wyłączając tego forum ani INGBankOnLine, zawsze działają. Nic nie wskazuje na to, aby w przyszłości miał pojawić się jakiś komunikat błędu. Chociaż w kwantowej rzeczywistości wszystko jest możliwe
29-06-2016 17:18
Z tego, co piszesz wnioskuję że już kilkakrotnie pojawiał się komunikat o błędym logowaniu. Sprawdzałeś, czy już nie zablokowaliśmy usługi ? Dzieje się tak po 5 błędnych próbach. Wtedy trzeba wypełnić wniosek o odblokowanie http://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
29-06-2016 18:45
Dzień dobry,
Mam podobny problem - nie mogę zalogować się przez nową wersję bankowości internetowej. Wcześniej zawsze działało, problem zauważyłem dopiero dzisiaj. Stara wersja chodzi dobrze, jednak gdy na starej wersji chcę odczytać wiadomości to po kliknięciu czekam z minutę po czym przenosi mnie do okna logowania.
Dodam jeszcze, że podczas logowania w nowej wersji już po wpisaniu loginu czekam z 5 sekund, niby i tak krótko ale wcześniej przenosiło mnie niemal natychmiast do wpisywania hasła. Gdy wpiszę hasło też muszę długo czekać z minutę zanim wyrzuci mnie do okna logowania. Nie pojawia się żaden błąd, tylko informacja żebym sprawdził poprawność loginu i hasła.
29-06-2016 19:14
Również mam problem z logowaniem do nowej wersji systemu. Do dzisiaj nie było problemu. Teraz przejscie każdego ekranu zajmuje bardzo dużo czasu i na koniec wyświetla komunikat o błędnych danych logownania.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |