Mam taki problem. Próbuję wykonać przelew własny z przewalutowaniem z mojego rachunku w PLN na rachunek w EUR. Kwota przelewu to 0,17 EUR (lub równowartość, w tej chwili 0,71 PLN). Niestety, niezależnie od wybranej waluty przelewu, system (stary i nowy) sygnalizuje błędnie podaną kwotę i transakcja nie zostaje zrealizowana. Dlaczego?
Jakiś bardzo poważny fachura oczywiście odpowiedział, że to mój problem. Ale nic to, tego się spodziewałem.
Gdyby jakiś użytkownik Linuksa miał problemy z logowaniem na Moje ING (prawdopodobnie sytuacja w innych dystrybucjach jest podobna, tak, wiem, jest nas razem przysłowiowy 1% proszę o kontakt - chętnie służę radą. I nie, nie doradzam czyszczenia historii przegladania
Bardzo proszę ponownie o zwrócenie uwagi developerom, że prawdopodobnie coś nie jest zrobione tak, jak powinno. Logowanie dalej nie działa właściwie. Na każde 10 pierwszych prób logowania tak statystycznie z 7 jest nieudanych(!), pomimo wprowadzania absolutnie poprawnych danych. Póki co po pierwszej nieudanej próbie czyszczę historię przeglądania i to pomaga. Nie ma sensu czyścić h
Nie, IwonaP, usługa nie została zablokowana. Na szczęście wiedziałem o tym limicie (błędnych prób) i, tak jak pisałem, nie dopuszczam do tego, póki co logując się na starą wersję bankowości. Kilka razy dziennie loguję się na MojeING, po prostu żeby sprawdzić, czy problem nadal występuje. I nadal występuje (choć ostatnio jakby rzadziej). Tak jak pisze rafmaz89, kiedy widzę, że system zwleka kilka s
Więc tak. Dzisiaj znowu nie udało m się zalogować pomimo wprowadzenia poprawnego loginu i (maskowanego) hasła. Tak, mogę potwierdzić, żaden błąd nie jest sygnalizowany, poza sugestią błędnego wprowadzenia danych (co nie jest prawdą!). Pojawia się komunikat: "Sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login", dokładnie taki sam ekran jak w przypadku wprowadzenia po prostu błędnych danych. Dziwi mnie t
No jak na złość w tej chwili zawsze się loguję Nie pamiętam dokładnie, ale jest to standardowy komunikat, jak przy zwykłej pomyłce. Nie ma żadnego dodatkowego komunikatu czy (wewnętrznego) numeru błędu. Wydaje mi się też, ale podkreślam: wydaje mi się, że jeśli w danym dniu pierwsze logowanie przebiegnie pomyslnie, to pozostałe (w tym samym dniu) również przebiegają bezproblemowo.
Aha. No to może parę słów sprostowania ode mnie. Używam wersji Ubuntu 16.04 (najnowsza wersja z dłgoterminowym wsparcie, omyłkowo podałem 14.04). Nie jest tak, że logowanie w 100% nie działa, jak ktoś mógłby wysondować na podstawie mojego opisu. Czasem działa w pierwszym podejściu. Czasem trzy razy pod rząd nie (dalej nie ryzykuję). Czysta ruletka. Rozumiałbym, gdyby tego rodzaju błędy występowały
Mam nadzieję, że ktoś kompetentny może mi pomoże(?). W nowej wersji systemu bankowości online mam nieustanne problemy z logowaniem. Chyba tam już myślą, że jestem przestępcą jakimś. Na wstępie zaznaczę, że używam MojegoING na desktopie z systemem Linux (Ubuntu 14.04) i w Firefoksie. Być może to jest źródłem problemów, ale w takim razie dlaczego logowania do innych serwisów internetowych dzia