02-09-2019 12:20
03-09-2019 12:58
Jeżeli odbiorca nie ma przypisanego numeru telefonu do platformy BLIK, to powinien otrzymać od nas wiadomość sms z kodem potrzebnym do odbioru przelewu na naszej stronie. Jeżeli nie wykorzysta tego kodu do 48 godzin, to pieniądze wrócą automatycznie na Twoje konto.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |