02-09-2019 12:20
03-09-2019 12:58
Jeżeli odbiorca nie ma przypisanego numeru telefonu do platformy BLIK, to powinien otrzymać od nas wiadomość sms z kodem potrzebnym do odbioru przelewu na naszej stronie. Jeżeli nie wykorzysta tego kodu do 48 godzin, to pieniądze wrócą automatycznie na Twoje konto.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |