01-09-2019 01:46
02-09-2019 06:24
Hej,
trudno mi powiedzieć, co dokładnie może być problemem. Być może jest problem po stronie stabilności Twojego połączenia internetu z T-MOBILE USA. Ze screena widzę, że nie masz pełnego zasięgu. Spróbuj przejść w inne miejsce i zobacz czy po zwiększeniu zasięgu uda Ci się zalogować. Możesz też spróbować wyłączyć i włączyć swój telefon. Daj znać, czy to pomogło.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |