02-09-2019 12:20
03-09-2019 12:58
Jeżeli odbiorca nie ma przypisanego numeru telefonu do platformy BLIK, to powinien otrzymać od nas wiadomość sms z kodem potrzebnym do odbioru przelewu na naszej stronie. Jeżeli nie wykorzysta tego kodu do 48 godzin, to pieniądze wrócą automatycznie na Twoje konto.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |