17-04-2023 16:22
Cześć. Potrzebuję w najbliższym czasie założyć profil zaufany.
Niestety próbując założyć go poprzez stronę banku wyświetla mi się komunikat "Dane, które posiadamy nie są wystarczające do utworzenia profilu zaufanego"
18-04-2023 16:30
Bardzo możliwe, że to powód tego komunikatu. Aby założyć profil zaufany w naszym banku, konieczna jest weryfikacja osobista w placówce bankowej. Jeżeli założyłeś konto internetowo, to powinieneś udać się do placówki i zweryfikować swoją tożsamość. Wtedy kłopot nie powinien się pojawiać. Możesz potwierdzić tę informację na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |