20-04-2023 14:49
Przy wykonaniu przelewu do ZUSu przez stronę www (konkretnie z historii konta/ponów transakcję), dostałem na telefonie (iOS, najnowsza wersja) powiadomienie o konieczności potwierdzenia. Po potwierdzeniu włączył się ekran z zielonym checkmarkiem i napisem potwierdzone. Niestety w historii transakcji po zalogowaniu się na konto nie ma po niej ani śladu. Nie ma też śladu w rejestrze zdarzeń, tak jakby nigdy transakcja nie miała miejsca.
Jest to dla mnie poważny problem bo gdybym nie sprawdził, to ZUS nie dostałby pieniędzy. To już druga taka sytuacja, ale ostatnio nie byłem pewien czy faktycznie wszystko potwierdziłem.
Co więcej, mobilna autoryzacja jest promowana jako zastępstwo sms kodów, a z nimi nigdy nie miałem problemów.
21-04-2023 14:58
Ciężko nam się odnieść do tej sytuacji na forum - tutaj nie możemy zweryfikować Twoich przelewów w systemie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69, sprawdzimy dlaczego pierwsza transakcja nie została wykonana.
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |