Odpowiedz

Mobilna autoryzacja - przelew nie został wykonany

Przy wykonaniu przelewu do ZUSu przez stronę www (konkretnie z historii konta/ponów transakcję), dostałem na telefonie (iOS, najnowsza wersja) powiadomienie o konieczności potwierdzenia. Po potwierdzeniu włączył się ekran z zielonym checkmarkiem i napisem potwierdzone. Niestety w historii transakcji po zalogowaniu się na konto nie ma po niej ani śladu. Nie ma też śladu w rejestrze zdarzeń, tak jakby nigdy transakcja nie miała miejsca.
Jest to dla mnie poważny problem bo gdybym nie sprawdził, to ZUS nie dostałby pieniędzy. To już druga taka sytuacja, ale ostatnio nie byłem pewien czy faktycznie wszystko potwierdziłem.
Co więcej, mobilna autoryzacja jest promowana jako zastępstwo sms kodów, a z nimi nigdy nie miałem problemów.

Odpowiedz
0 Lajków
marcinolek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 853 wyświetleń)

Re: Mobilna autoryzacja - przelew nie został wykonany

Ciężko nam się odnieść do tej sytuacji na forum - tutaj nie możemy zweryfikować Twoich przelewów w systemie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69, sprawdzimy dlaczego pierwsza transakcja nie została wykonana.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 778 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy