Bankowość internetowa

Odpowiedz

Mobilna autoryzacja - przelew nie został wykonany

Przy wykonaniu przelewu do ZUSu przez stronę www (konkretnie z historii konta/ponów transakcję), dostałem na telefonie (iOS, najnowsza wersja) powiadomienie o konieczności potwierdzenia. Po potwierdzeniu włączył się ekran z zielonym checkmarkiem i napisem potwierdzone. Niestety w historii transakcji po zalogowaniu się na konto nie ma po niej ani śladu. Nie ma też śladu w rejestrze zdarzeń, tak jakby nigdy transakcja nie miała miejsca.
Jest to dla mnie poważny problem bo gdybym nie sprawdził, to ZUS nie dostałby pieniędzy. To już druga taka sytuacja, ale ostatnio nie byłem pewien czy faktycznie wszystko potwierdziłem.
Co więcej, mobilna autoryzacja jest promowana jako zastępstwo sms kodów, a z nimi nigdy nie miałem problemów.

Odpowiedz
0 Lajków
marcinolek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 273 wyświetleń)

Re: Mobilna autoryzacja - przelew nie został wykonany

Ciężko nam się odnieść do tej sytuacji na forum - tutaj nie możemy zweryfikować Twoich przelewów w systemie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69, sprawdzimy dlaczego pierwsza transakcja nie została wykonana.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 198 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Księgowość ING - nowy dział forum

Witam,

 

szukam ludzi, którzy również jak ja zostali oszukani przez ING KSIĘGOWOŚĆ. Niekompetencje lub ich całkowity brak przysporzyły mnie o wiele problemów z instytucjami takimi jak ZUS / US / PUP.

 

...

09-03-2025
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze

Dziękuję. Przekazałam do działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojego zgłoszenia 

09-03-2025
Re.: Wplatomat zablokował pieniądze

Numer reklamacji to: 106600/032025

09-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy