Odpowiedz

Profil zaufany problem

Witam. Czy koniec ważności  dowodu osobistego za 60 dni może być powodem odmowy założenia profilu zaufanego. Wyskakuje komunikat o uzupełnienie danych osobistych

Odpowiedz
0 Lajków
janszy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 483 wyświetleń)

Re: Profil zaufany problem

Jeżeli masz ważny dowód to możesz założyć Profil zaufany. Proszę, sprawdź, czy Twoje dane są aktualne, czy masz złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej. Możesz to zrobić w Moim ING po wybraniu ikony ludzika -> Moje dane -> Dane osobiste. Jeżeli nadal będzie pojawiał się kłopot, napisz do nas na czacie. Czat znajdziesz na dole strony w Moim ING.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 433 wyświetleń)

Re: Profil zaufany problem

Mam ten sam problem. Nagle dane osobowe bankowi się " przestały podobać" i profil jest niedostępny. Czat czy telefon do konsultanta to tylko strata czasu. Nic nie potrafią pomóc no poza przyjęciem reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
mawegner
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 290 wyświetleń)

Re: Profil zaufany problem

Przykro mi, że tak uważasz. Jeśli przyjęliśmy reklamację w tej sprawie, to na tej podstawie postaramy się to szczegółowo wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy