10-03-2021 19:04
Witam. Czy koniec ważności dowodu osobistego za 60 dni może być powodem odmowy założenia profilu zaufanego. Wyskakuje komunikat o uzupełnienie danych osobistych
11-03-2021 19:29
Jeżeli masz ważny dowód to możesz założyć Profil zaufany. Proszę, sprawdź, czy Twoje dane są aktualne, czy masz złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej. Możesz to zrobić w Moim ING po wybraniu ikony ludzika -> Moje dane -> Dane osobiste. Jeżeli nadal będzie pojawiał się kłopot, napisz do nas na czacie. Czat znajdziesz na dole strony w Moim ING.
01-04-2021 20:10
02-04-2021 20:20
Przykro mi, że tak uważasz. Jeśli przyjęliśmy reklamację w tej sprawie, to na tej podstawie postaramy się to szczegółowo wyjaśnić.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |