14-08-2018 23:09
Witam,
Czy ktoś z was spotkał się z podobnym błędem i odrzuceniem profilu zaufanego ?
Błąd widoczny na screenie dotyczy logowania do Zintegrowanego Informatora Pacjenta.
Bank twierdzi, że to nie ich problem, ale wydaje mi się, że jeśli komunikat, że operator nie jest obsługiwany, to raczej jest problem z autoryzacją od strony Banku na zasadzie "tego Pana nie obsługujemy", a jeśli nie obsługujemy, to znaczy, że Bank nie do końca dogadał się z drugą stroną. Takie przynajmniej nasuwają się wnioski dla mnie.
Biorąc pod uwagę, że druga strona zupełnie zignorowała pytanie w tej sprawie, to mam usługę, która jak dla mnie nie działa.
15-08-2018 15:05
niktus Aby móc zalogować się Profilem Zaufanym do Zintegrowanego Informatora Pacjenta, powinieneś najpierw zarejestrować się na tej stronie.
Podejrzewam, że od razu wybrałeś opcję: Zaloguj się z wykorzystaniem Profilu Zaufanego i to jest przyczyną komunikatu, który widzisz.
Formularz rejestracji znajdziesz w prawym górnym rogu (zakładka: Zarejestruj). Dane będziesz mógł potwierdzić za pomocą Profilu Zaufanego i później wyrazisz zgodę na logowanie w ten sposób.
Wróć z informacją, czy Ci się udało.
15-08-2018 17:38
Dziękuję bardzo za szybką podpowiedź. Faktycznie wskazówka pomogła w logowaniu.
Wygląda na to, że instrukcja logowania do ZIP jest niedokładna, ponieważ sugeruje,
że można się zalogować bezpośrednio profilem zaufanym a jak widać konieczny jest jeszcze jeden krok wcześniej.
Swoją drogą szkoda, że w Banku nie byli w stanie udzielić mi takiej podpowiedzi, bo w końcu Profil Zaufany to jedna z oferowanych usług, której najwyraźniej nie znają do końca.
Dziękuje za pomoc. Można zamykać.
15-08-2018 17:44
niktus Cieszę się, że mogłam pomóc Możesz samodzielnie zaakceptować rozwiązanie.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |