Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

Witam,

Czy ktoś z was spotkał się z podobnym błędem i odrzuceniem profilu zaufanego ?

Błąd widoczny na screenie dotyczy logowania do Zintegrowanego Informatora Pacjenta.

Bank twierdzi, że to nie ich problem, ale wydaje mi się, że jeśli komunikat, że operator nie jest obsługiwany, to raczej jest problem z autoryzacją od strony Banku na zasadzie "tego Pana nie obsługujemy", a jeśli nie obsługujemy, to znaczy, że Bank nie do końca dogadał się z drugą stroną. Takie przynajmniej nasuwają się wnioski dla mnie.

Biorąc pod uwagę, że druga strona zupełnie zignorowała pytanie w tej sprawie, to mam usługę, która jak dla mnie nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
niktus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (5 900 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

niktus Aby móc zalogować się Profilem Zaufanym do Zintegrowanego Informatora Pacjenta, powinieneś najpierw zarejestrować się na tej stronie. 
Podejrzewam, że od razu wybrałeś opcję: Zaloguj się z wykorzystaniem Profilu Zaufanego i to jest przyczyną komunikatu, który widzisz.
Formularz rejestracji znajdziesz w prawym górnym rogu (zakładka: Zarejestruj). Dane będziesz mógł potwierdzić za pomocą Profilu Zaufanego i później wyrazisz zgodę na logowanie w ten sposób. 
Wróć z informacją, czy Ci się udało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (5 868 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

Dziękuję bardzo za szybką podpowiedź. Faktycznie wskazówka pomogła w logowaniu.

Wygląda na to, że instrukcja logowania do ZIP jest niedokładna, ponieważ sugeruje,
że można się zalogować bezpośrednio profilem zaufanym a jak widać konieczny jest jeszcze jeden krok wcześniej.

Swoją drogą szkoda, że w Banku nie byli w stanie udzielić mi takiej podpowiedzi, bo w końcu Profil Zaufany to jedna z oferowanych usług, której najwyraźniej nie znają do końca.

Dziękuje za pomoc. Można zamykać.

Odpowiedz
0 Lajków
niktus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (5 857 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

niktus Cieszę się, że mogłam pomóc Emotikon: Szczęśliwy Możesz samodzielnie zaakceptować rozwiązanie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro

...

20-04-2024
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy