Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

Witam,

Czy ktoś z was spotkał się z podobnym błędem i odrzuceniem profilu zaufanego ?

Błąd widoczny na screenie dotyczy logowania do Zintegrowanego Informatora Pacjenta.

Bank twierdzi, że to nie ich problem, ale wydaje mi się, że jeśli komunikat, że operator nie jest obsługiwany, to raczej jest problem z autoryzacją od strony Banku na zasadzie "tego Pana nie obsługujemy", a jeśli nie obsługujemy, to znaczy, że Bank nie do końca dogadał się z drugą stroną. Takie przynajmniej nasuwają się wnioski dla mnie.

Biorąc pod uwagę, że druga strona zupełnie zignorowała pytanie w tej sprawie, to mam usługę, która jak dla mnie nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
niktus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 119 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

niktus Aby móc zalogować się Profilem Zaufanym do Zintegrowanego Informatora Pacjenta, powinieneś najpierw zarejestrować się na tej stronie. 
Podejrzewam, że od razu wybrałeś opcję: Zaloguj się z wykorzystaniem Profilu Zaufanego i to jest przyczyną komunikatu, który widzisz.
Formularz rejestracji znajdziesz w prawym górnym rogu (zakładka: Zarejestruj). Dane będziesz mógł potwierdzić za pomocą Profilu Zaufanego i później wyrazisz zgodę na logowanie w ten sposób. 
Wróć z informacją, czy Ci się udało. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 087 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

Dziękuję bardzo za szybką podpowiedź. Faktycznie wskazówka pomogła w logowaniu.

Wygląda na to, że instrukcja logowania do ZIP jest niedokładna, ponieważ sugeruje,
że można się zalogować bezpośrednio profilem zaufanym a jak widać konieczny jest jeszcze jeden krok wcześniej.

Swoją drogą szkoda, że w Banku nie byli w stanie udzielić mi takiej podpowiedzi, bo w końcu Profil Zaufany to jedna z oferowanych usług, której najwyraźniej nie znają do końca.

Dziękuje za pomoc. Można zamykać.

Odpowiedz
0 Lajków
niktus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (7 076 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie

niktus Cieszę się, że mogłam pomóc Emotikon: Szczęśliwy Możesz samodzielnie zaakceptować rozwiązanie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (7 072 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy