Re: Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie
Dziękuję bardzo za szybką podpowiedź. Faktycznie wskazówka pomogła w logowaniu.
Wygląda na to, że instrukcja logowania do ZIP jest niedokładna, ponieważ sugeruje, że można się zalogować bezpośrednio profilem zaufanym a jak widać konieczny jest jeszcze jeden krok wcześniej.
Swoją drogą szkoda, że w Banku nie byli w stanie udzielić mi takiej podpowiedzi, bo w końcu Profil Zaufany to jedna z oferowanych
Profil zaufany - podany operator nie istnieje w systemie
Witam,
Czy ktoś z was spotkał się z podobnym błędem i odrzuceniem profilu zaufanego ?
Błąd widoczny na screenie dotyczy logowania do Zintegrowanego Informatora Pacjenta.
Bank twierdzi, że to nie ich problem, ale wydaje mi się, że jeśli komunikat, że operator nie jest obsługiwany, to raczej jest problem z autoryzacją od strony Banku na zasadzie "tego Pana nie obsługujemy", a jeśli nie obsługujemy, to
Osobiście korzystam z opcji Smart Sever i uważam, że jest to lepsze rozwiązanie, niż jednorazowy przelew. Przy przelewie zawsze są wątpliwości, jaką kwotę przelać i biorąc pod uwagę podejście do tematu (przynajmniej w moim przypadku) starałbym się ograniczyć takie przelewy do minimum. Przy Smart Sever nie muszę się zastanawiać nad każdym przelewem i odkładanie stosunkowo niewielkich kwot nie jest