29-06-2016 19:15
Nie, IwonaP, usługa nie została zablokowana. Na szczęście wiedziałem o tym limicie (błędnych prób) i, tak jak pisałem, nie dopuszczam do tego, póki co logując się na starą wersję bankowości. Kilka razy dziennie loguję się na MojeING, po prostu żeby sprawdzić, czy problem nadal występuje. I nadal występuje (choć ostatnio jakby rzadziej). Tak jak pisze rafmaz89, kiedy widzę, że system zwleka kilka sekund z "wydaniem wyroku", to już wiem, że prawdopodobnie wystąpi błąd logowania, pomimo podania prawidłowych danych.
29-06-2016 19:16
Występują teraz problemy techniczne z dostępem do bankowości internetowej Moje ING. Pracujemy już nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za te utrudnienia.
11-07-2016 19:43
Witam ponownie.
Bardzo proszę ponownie o zwrócenie uwagi developerom, że prawdopodobnie coś nie jest zrobione tak, jak powinno. Logowanie dalej nie działa właściwie. Na każde 10 pierwszych prób logowania tak statystycznie z 7 jest nieudanych(!), pomimo wprowadzania absolutnie poprawnych danych. Póki co po pierwszej nieudanej próbie czyszczę historię przeglądania i to pomaga. Nie ma sensu czyścić historii przed logowaniem, bo to nie gwarantuje, że logowanie się powiedzie, trzeba to zrobić po (pierwszej) nieudanej próbie.
Nie wiem, dlaczego nikt inny nie raportuje problemów z logowaniem. Prawdopodobnie błąd ujawnia się tylko w Ubuntu 16.04 i w przegladarce Firefox 47.0. Nikt mi nie wmówi, że czyszczenie historii to rozwiązanie problemu, tak po prostu nie powinno być. Być może (ale to tylko moja spekulacja) jest to symptom jakiegoś błędu programistycznego, który po prostu nie manifestuje się na innych systemach (np. Windows), ale to nie znaczy, że go nie ma. W starej wersji bankowości internetowej tj. ING BankOnLine ten problem nie występuje (i nigdy nie występował). Dlaczego?
Pozdrawiam.
Bogdan
12-07-2016 12:14
@mc68000 Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij do nas wiadomość przez bankowość internetową (Wiadomości). W ten sposób będziemy mogli sprawdzić dane o Twojej usłudze bankowości internetowej.
19-07-2016 16:01
Jakiś bardzo poważny fachura oczywiście odpowiedział, że to mój problem. Ale nic to, tego się spodziewałem.
Gdyby jakiś użytkownik Linuksa miał problemy z logowaniem na Moje ING (prawdopodobnie sytuacja w innych dystrybucjach jest podobna, tak, wiem, jest nas razem przysłowiowy 1%
proszę o kontakt - chętnie służę radą. I nie, nie doradzam czyszczenia historii przegladania ![]()
Pozdrawiam wszystkich.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |