Odpowiedz

Re.: Problemy z logowaniem

Nie, IwonaP, usługa nie została zablokowana. Na szczęście wiedziałem o tym limicie (błędnych prób) i, tak jak pisałem, nie dopuszczam do tego, póki co logując się na starą wersję bankowości. Kilka razy dziennie loguję się na MojeING, po prostu żeby sprawdzić, czy problem nadal występuje. I nadal występuje (choć ostatnio jakby rzadziej). Tak jak pisze rafmaz89, kiedy widzę, że system zwleka kilka sekund z "wydaniem wyroku", to już wiem, że prawdopodobnie wystąpi błąd logowania, pomimo podania prawidłowych danych.

Odpowiedz
0 Lajków
mc68000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
26-06-2016
Wiadomość 11 z 15 (7 247 wyświetleń)

Re.: Problemy z logowaniem

Występują teraz problemy techniczne z dostępem do bankowości internetowej Moje ING. Pracujemy już nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za te utrudnienia.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 12 z 15 (7 246 wyświetleń)

Re.: Problemy z logowaniem

Witam ponownie.

 

Bardzo proszę ponownie o zwrócenie uwagi developerom, że prawdopodobnie coś nie jest zrobione tak, jak powinno. Logowanie dalej nie działa właściwie. Na każde 10 pierwszych prób logowania tak statystycznie z 7 jest nieudanych(!), pomimo wprowadzania absolutnie poprawnych danych. Póki co po pierwszej nieudanej próbie czyszczę historię przeglądania i to pomaga. Nie ma sensu czyścić historii przed logowaniem, bo to nie gwarantuje, że logowanie się powiedzie, trzeba to zrobić po (pierwszej) nieudanej próbie.

Nie wiem, dlaczego nikt inny nie raportuje problemów z logowaniem.  Prawdopodobnie błąd ujawnia się tylko w Ubuntu 16.04 i w przegladarce Firefox 47.0. Nikt mi nie wmówi, że czyszczenie historii to rozwiązanie problemu, tak po prostu nie powinno być. Być może (ale to tylko moja spekulacja) jest to symptom jakiegoś błędu programistycznego, który po prostu nie manifestuje się na innych systemach (np. Windows), ale to nie znaczy, że go nie ma. W starej wersji bankowości internetowej tj. ING BankOnLine ten problem nie występuje (i nigdy nie występował). Dlaczego?

 

Pozdrawiam.

Bogdan

Odpowiedz
0 Lajków
mc68000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
26-06-2016
Wiadomość 13 z 15 (7 073 wyświetleń)

Re.: Problemy z logowaniem

@mc68000 Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij do nas wiadomość przez bankowość internetową (Wiadomości). W ten sposób będziemy mogli sprawdzić dane o Twojej usłudze bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 14 z 15 (7 024 wyświetleń)

Re.: Problemy z logowaniem

Jakiś bardzo poważny fachura oczywiście odpowiedział, że to mój problem. Ale nic to, tego się spodziewałem.

Gdyby jakiś użytkownik Linuksa miał problemy z logowaniem na Moje ING (prawdopodobnie sytuacja w innych dystrybucjach jest podobna, tak, wiem, jest nas razem przysłowiowy 1% Emotikon: Szczęśliwy proszę o kontakt - chętnie służę radą. I nie, nie doradzam czyszczenia historii przegladania Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam wszystkich.

Odpowiedz
0 Lajków
mc68000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
26-06-2016
Wiadomość 15 z 15 (6 898 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko max

Witam. Mam pytanie, czy jak posiadam konto Direct i oko , to jak przeksztalce konto w active będę mógł mieć konto oszczędnościowe premium i oko bonus max? Dodam że spełnię warunki wpływy 10 k i więcej...

28-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy