05-02-2025 08:58
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie incognito, wyłączonymi wszystkimi wtyczkami i wyczyszczonej pamięci - nic nie pomaga . Przeglądarka Chrome Wersja 132.0.6834.110 (Oficjalna wersja) (64-bitowa)
23-02-2025 17:36
sz Daj znać, czy nadal masz kłopot z zalogowaniem do aplikacji, czy już wszystko działa w porządku.
24-02-2025 09:09
Bez zmian
25-02-2025 12:38
Spróbuj proszę jeszcze zaktualizować obecną przeglądarkę do najnowszej wersji.
Jeśli to nadal nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING - jeśli masz taką możliwość po zalogowaniu z innej przeglądarki lub z aplikacji na telefonie.
Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Przekażemy wtedy zgłoszenie do działu technicznego na podstawie bardziej szczegółowych danych.
26-02-2025 07:18
26-02-2025 10:43
Dokładnie mam to samo. Trochę dziwne, wcześniej nic takiego się nie działo. Rozumiem, że ewentualnie mogą się tłumaczyć, że aplikacja na betach nie działa prawidłowo, ale ŻEBY w przeglądarce nie można było się zalogować to SKANDAL.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |