04-10-2019 16:29
nie moge zalogowac sie na swoje konto, nie poprawne haslo, zmienialem juz 3 razy haslo i nadal nie moge sie zalogowac na komputerze na swoje konto ing
05-10-2019 15:54
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli po zmianie hasła nadal nie możesz zalogować się i problem jest na różnych urządzeniach oraz przeglądarkach internetowych, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy, co się stało z Twoją usługą.
06-09-2020 20:20
06-09-2020 21:31
@viamuk2254 Napisz, proszę, o jakich problemach myślisz?
Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |