04-10-2019 16:29
nie moge zalogowac sie na swoje konto, nie poprawne haslo, zmienialem juz 3 razy haslo i nadal nie moge sie zalogowac na komputerze na swoje konto ing
05-10-2019 15:54
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli po zmianie hasła nadal nie możesz zalogować się i problem jest na różnych urządzeniach oraz przeglądarkach internetowych, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy, co się stało z Twoją usługą.
06-09-2020 20:20
06-09-2020 21:31
@viamuk2254 Napisz, proszę, o jakich problemach myślisz?
Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klient
... 09-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |