Odpowiedz

Problem z logowaniem do ING Business w Safari

Problem polega na tym, że po wpisaniu hasła mam mniej więcej 50% szans, że się zaloguję. W 50% przypadków wiszę na ekranie "Pobieramy dane z systemu" i mogę obserwować kręcące się kółeczko w nieskończoność. Ten problem występuje od początku odkąd używam Maca, czyli od ponad roku - był na High Sierra, jest na Mojave. Jest odporny na wszystkie dotychczasowe aktualizacje. Wszystko mam w najnowszych wersjach. To raczej problem z platformą ING, bo wszystkie inne strony działają prawidłowo. Do swojego loginu mam podpięte 2 firmy, może jest to związane z tym. Ktoś może mi pomóc?

Odpowiedz
0 Lajków
mszymans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-01-2019
Wiadomość 1 z 5 (14 371 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do ING Business w Safari

Proszę, wyczyść historię przeglądania swojej przeglądarki - zaznacz historię z co najmniej ostatniej godziny. To powinno pomóc. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (14 340 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do ING Business w Safari

Wydaje się, że przy każdorazowym odświeżaniu strony logowania poprzez "hard refresh" (command+shift+R) problem nie występuje. Jednak nie jest to w pełni satysfakcjonujące rozwiązanie, ale obejście, o którym trzeba zawsze pamiętać. Mimo wszystko dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
mszymans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-01-2019
Wiadomość 3 z 5 (14 021 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem do ING Business w Safari

[ Edytowane ]

Nie wspieramy technicznie systemu iOS dlatego nie znajduje się w wykazie wymagań systemowych. Podczas logowania z poziomu tego systemu zalecamy przeglądarkę Google Chrome. Logowanie na Safari może powodować opisane trudności lub wymagać bardzo częstego czyszczenia pamięci podręcznej. 

 

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem (32) 357 00 24. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (14 000 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem do ING Business w Safari

W inspektorze zauważyłem że blokuje zawartość, stąd:

 

Otwórz: Safari -> Preferencje -> Witryny -> Blokada zawartości - > "Wyłącz" dla ING

 

będzie działać.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
tojarafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-10-2019
Wiadomość 5 z 5 (10 775 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy