11-01-2024 23:41
Witam
Potrzebuję zapłacić kartą przez Pay Pal. Staram się powiązać PayPal z moją kartą, wpisuję wszystkie dane itp i w ostatniej fazie wyświetla mi się strona:
1. Zaloguj się do bankowości internetowej
w nowej karcie przeglądarki i tam potwierdź swoją płatność
2. Po potwierdzeniu płatności
wróć tutaj i sprawdź status płatności
Otwieram nową kartę, loguję się do bankowości i tam nic nie ma. Gdzie i co mam potwierdzić bo przeszukałem już chyba wszystko w aplikacji. Bez tego nie powiąże karty z Pay Pal. Jest to wyjątkowo nie czytelne jak dla mnie.
11-01-2024 23:50
11-01-2024 23:50
12-01-2024 18:23
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |