11-01-2024 23:41
Witam
Potrzebuję zapłacić kartą przez Pay Pal. Staram się powiązać PayPal z moją kartą, wpisuję wszystkie dane itp i w ostatniej fazie wyświetla mi się strona:
1. Zaloguj się do bankowości internetowej
w nowej karcie przeglądarki i tam potwierdź swoją płatność
2. Po potwierdzeniu płatności
wróć tutaj i sprawdź status płatności
Otwieram nową kartę, loguję się do bankowości i tam nic nie ma. Gdzie i co mam potwierdzić bo przeszukałem już chyba wszystko w aplikacji. Bez tego nie powiąże karty z Pay Pal. Jest to wyjątkowo nie czytelne jak dla mnie.
11-01-2024 23:50
11-01-2024 23:50
12-01-2024 18:23
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |