Odpowiedz

Problem z Pay Pal

Witam

Potrzebuję zapłacić kartą przez Pay Pal. Staram się powiązać PayPal z moją kartą, wpisuję wszystkie dane itp i w ostatniej fazie wyświetla mi się strona:

Twój bank zażądał dodatkowej weryfikacji

 

Potwierdź płatność Visa

Data11.01.2024 23:34:02
OdbiorcaPAYPAL *PROTONMAIL
Kwota45.29PLN
Numer karty4598 **** **** 9693

1. Zaloguj się do bankowości internetowej

w nowej karcie przeglądarki i tam potwierdź swoją płatność

2. Po potwierdzeniu płatności

wróć tutaj i sprawdź status płatności

Otwieram nową kartę, loguję się do bankowości i tam nic nie ma. Gdzie i co mam potwierdzić bo przeszukałem już chyba wszystko w aplikacji. Bez tego nie powiąże karty z Pay Pal. Jest to wyjątkowo nie czytelne jak dla mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 1 z 4 (1 744 wyświetleń)

Re.: Problem z Pay Pal

Również próbuję powiązać rachunek i mam takie info.
Powiąż rachunek bankowy
Niestety. Nie możemy teraz przetworzyć tego żądania. Spróbuj ponownie później.
System PayPal zapewnia bezpieczeństwo danych Twojego rachunku bankowego. Powiązany rachunek bankowy musi być prowadzony tylko w złotych polskich.
Jak to sprawdzić?
Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 2 z 4 (1 739 wyświetleń)

Re.: Problem z Pay Pal

 
Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 3 z 4 (1 739 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Pay Pal

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
153
30
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (1 674 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

16-05-2024
Mój asystent wysyła zbyt dużo reklam

Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche

...

16-05-2024
Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Dzień dobry

14.05.2024 złożyłam wniosek o pożyczkę gotowkowa będąc klientem banku. Ile jeszcze będę czekać na decyzję? Jeśli będzie pozytywna, to ile czeka się na przelanie pieniędzy na konto?

16-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy