Odpowiedz

Problem z Pay Pal

Witam

Potrzebuję zapłacić kartą przez Pay Pal. Staram się powiązać PayPal z moją kartą, wpisuję wszystkie dane itp i w ostatniej fazie wyświetla mi się strona:

Twój bank zażądał dodatkowej weryfikacji

 

Potwierdź płatność Visa

Data11.01.2024 23:34:02
OdbiorcaPAYPAL *PROTONMAIL
Kwota45.29PLN
Numer karty4598 **** **** 9693

1. Zaloguj się do bankowości internetowej

w nowej karcie przeglądarki i tam potwierdź swoją płatność

2. Po potwierdzeniu płatności

wróć tutaj i sprawdź status płatności

Otwieram nową kartę, loguję się do bankowości i tam nic nie ma. Gdzie i co mam potwierdzić bo przeszukałem już chyba wszystko w aplikacji. Bez tego nie powiąże karty z Pay Pal. Jest to wyjątkowo nie czytelne jak dla mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 1 z 4 (6 229 wyświetleń)

Re.: Problem z Pay Pal

Również próbuję powiązać rachunek i mam takie info.
Powiąż rachunek bankowy
Niestety. Nie możemy teraz przetworzyć tego żądania. Spróbuj ponownie później.
System PayPal zapewnia bezpieczeństwo danych Twojego rachunku bankowego. Powiązany rachunek bankowy musi być prowadzony tylko w złotych polskich.
Jak to sprawdzić?
Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 2 z 4 (6 224 wyświetleń)

Re.: Problem z Pay Pal

 
Odpowiedz
0 Lajków
krzysiek735
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2024
Wiadomość 3 z 4 (6 224 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z Pay Pal

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej - sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tej sytuacji. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (6 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy