06-03-2018 16:49
Czy znana jest data zakończenia obecnych prac serwisowych?
Sporo utrudnień przez to, samo złożenie wniosków o limit itd. działa bez zarzutu ale nawet jak są decyzje to nic nie można dalej zrobić.
Będę wdzięczna za informacje.
Pozdrawiam
M
07-03-2018 18:38
Występowały utrudnienia w działaniu bankowości internetowej. Obecnie usługa działa prawidłowo. Przepraszamy Cię za te utrudnienia.
09-03-2018 00:13
Ja mam serdecznie DOŚĆ prac serwisowych. Po raz kolejny, gdy robię przelewy (noc), w trakcie ich wykonywania, usługa zostaje nie wykonana, gdyż zaczynają się prace serwisowe !!!
09-03-2018 06:37
Do godziny 1:00 w nocy przeprowadzaliśmy prace serwisowe. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
09-03-2018 12:07
Bardzo często jestem w biurze od 22-1 lub gdzieś po środku w tych ramach.
Można regularnie zauważyć ze o 00:00 rozpoczynają się prace nieplanowane. Trochę to nie fer robić to tak po cichu co drugi dzień.
09-03-2018 17:59
Proszę o informacje kiedy zakończy sie problem z serwisem internetowym od ponad tygodnia ciągle problemy z logowaniem się pobieraniem historii jak również dokonywaniem przelewów. Wyskakują notorycznie błędy. 2 dzień nie mogę wykonać przelewów. a podchodzenie z 20razy do logowania po czym i tak mnie wyrzuca powiem delikatnie jest frustrujące i skłania do zastanawiania nad zmiana Banku.
13-03-2018 07:58
@jade22 Od 10 marca nie powinny występować już kłopoty, której opisujesz.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |