Odpowiedz

Powiadomienia w bankowości internetowej.

Nie bardzo rozumiem wprowadzenie sekcji "Powiadomienia", która dubluje "Wiadomości". Dobitnym tego przykładem jest doładowanie telefonu, o którym informację znalazłem zarówno w jednym jak i drugim. Tylko po co?! Robi to tylko nie potrzebny spam. Zdecydujcie się na jedną sekcję bo są bezsensu.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (7 793 wyświetleń)

Re: Powiadomienia w bankowości internetowej.

W zakładce Powiadomienia wysyłamy wskazówki, które pomogą Ci w bankowaniu. Pojawiają się tam też informacje o pracach serwisowych oraz informacje marketingowe. Rzeczywiście, doładowanie telefonu jest jednym z elementów, który prezentuje się zarówno w zakładce Powiadomienia jak i Wiadomości. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 755 wyświetleń)

Re: Powiadomienia w bankowości internetowej.

Wracamy do punktu wyjścia - sztuka dla sztuki. W celu prezentacji tych wiadomości wystarczyła sekcja wiadomości więc te powiadomienia są kompletnie zbędne. A co do powiadomień o doładowaniu to już sięga absurdu: powiadomienie w powiadomieniach, wiadomość w wiadomościach, powiadomienie push, wiadomość o doładowaniu na telefonie. Serio? Nie za mało tego? 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 4 (7 663 wyświetleń)

Re: Powiadomienia w bankowości internetowej.

Dziękujemy za Twoją sugestię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam ją do zespołu zajmującego się tym tematem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (7 597 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy