07-09-2020 18:06
Nie bardzo rozumiem wprowadzenie sekcji "Powiadomienia", która dubluje "Wiadomości". Dobitnym tego przykładem jest doładowanie telefonu, o którym informację znalazłem zarówno w jednym jak i drugim. Tylko po co?! Robi to tylko nie potrzebny spam. Zdecydujcie się na jedną sekcję bo są bezsensu.
08-09-2020 18:29
W zakładce Powiadomienia wysyłamy wskazówki, które pomogą Ci w bankowaniu. Pojawiają się tam też informacje o pracach serwisowych oraz informacje marketingowe. Rzeczywiście, doładowanie telefonu jest jednym z elementów, który prezentuje się zarówno w zakładce Powiadomienia jak i Wiadomości.
11-09-2020 17:59
Wracamy do punktu wyjścia - sztuka dla sztuki. W celu prezentacji tych wiadomości wystarczyła sekcja wiadomości więc te powiadomienia są kompletnie zbędne. A co do powiadomień o doładowaniu to już sięga absurdu: powiadomienie w powiadomieniach, wiadomość w wiadomościach, powiadomienie push, wiadomość o doładowaniu na telefonie. Serio? Nie za mało tego?
12-09-2020 14:06
Dziękujemy za Twoją sugestię
Przekazałam ją do zespołu zajmującego się tym tematem.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |