02-04-2021 11:00
03-04-2021 11:07 | Edytowano: 03-04-2021 11:14
@Żaneta0624 Bezpieczeństwo pieniędzy klientów jest dla nas bardzo ważne. Zmiany, o których piszesz, pojawiły się u nas w odpowiedzi na dodatkowe regulacje prawne takie jak dyrektywa PSD2. Musieliśmy dostosować swoje systemy do obowiązujących przepisów. Więcej informacji o 3D Secure i bezpieczeństwu transakcji w internecie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/3d-secure Mamy nadzieję, że pomimo wprowadzeniu tych zmian nadal pozostaniesz naszą klientką.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |