Odpowiedz

Potwierdzenie "że to ty"

Od kilku dni zmienił się sposób płatności w Google Play. Myslalam ze to wina Googli, ale możliwe, że również nastąpiła zmiana w ING.
Mianowicie: jeszcze niedawno aby wykupić coś w danej grze wystarczyło mi hasło do Gmaila i sprawa załatwiona. Natomiast teraz muszę logować się do banku, wpisywać kod z SMSa i jeszcze potwierdzać ten cały cyrk na grze.
Oczywiście na komputerze, bo na telefonie gra się blokuje. Kupując kilka pakietów zalogowuje i wylogowuje się np. 4 razy z rzędu.
Dziękuję za takie zabezpieczenia, jeżeli to wina banku i nie będzie można z tego zrezygnować, zrezygnuję i zamknę konto.

Bardzo proszę o pomoc i radę, czy to ING zaczął tak zatruwac nerwy.

Pozdrawiam i z góry dziękujęEmotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Żaneta0624
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 254 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie "że to ty"

[ Edytowane ]

@Żaneta0624 Bezpieczeństwo pieniędzy klientów jest dla nas bardzo ważne. Zmiany, o których piszesz, pojawiły się u nas w odpowiedzi na dodatkowe regulacje prawne takie jak dyrektywa PSD2. Musieliśmy dostosować swoje systemy do obowiązujących przepisów. Więcej informacji o 3D Secure i bezpieczeństwu transakcji w internecie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/3d-secure Mamy nadzieję, że pomimo wprowadzeniu tych zmian nadal pozostaniesz naszą klientką.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 202 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy