27-10-2022 10:51
Bardzo ucieszyło mnie, gdy po założeniu konta w ING zobaczyłam w aplikacji, że jest możliwość dodawania paragonów bezpośrednio z jej poziomu i że nareszcie nie będę musiała ich szukać w przypadku, gdyby okazały się potrzebne. Jakież było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że paragonu nie mogę przypisać do transakcji, której on dotyczy 😢
Funkcja, która tak bardzo mnie ucieszyła okazała się być całkowicie bezużyteczna.
Byłoby naprawdę super, gdybyście dodali taką możliwość. Aktualnie tę funkcjonalność uważam za zmarnowany potencjał.
28-10-2022 11:18 | Edytowano: 07-12-2022 08:08
Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem Mojego ING.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |