Odpowiedz

Makler nie działa

Dzień dobry, dlaczego moje zlecenie sprzedaży nie jest realizowane? Przed otwarciem ustawiłam zlecenie na sprzedaż po każdej cenie, po 15 minutach od otwarcia nie było zrealizowane, zmieniłam jego parametry i od 50 minut mam status "z trakcie modyfikaty". Zależało mi na szybkiej sprzedaży akcji i kupieniu innych, a teraz tylko patrzę jak moje pieniądze topnieją. Czy Państwo sobie robią jaja? Jak zamierzacie rozwiązać ten problem? Bo jeżeli zamierzacie tylko po awarii wysłać użytkownikom komunikat, że błąd został naprawiony i bardzo przepraszacie, to ja jak najszybciej uciekam do innego banku.

Pozdrawiam, Karolina

Odpowiedz
0 Lajków
karolina_olej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 837 wyświetleń)

Re: Makler nie działa

Wczoraj w godzinach porannych występowały problemy z maklerem. W tej sprawie skontaktuj się z biurem maklerskim pod numerem 32 357 00 32 (Od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-18:00)





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
WIBOR 1m/6m

Witam.
Mam bodajże wzięty w 2019 roku kredyt że stała stopa który po okresie 5 lat przechodzi na marzę banku i WIBOR 6m, jeśli nie zdecyduje się na nową stała stopę. Obecnie bank oferuje WIBOR 1m i mar...

03-02-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiąza

...

03-02-2025
Dodawanie celu oszczędnościowego

Przy próbie dodania celu oszczędnościowego w aplikacji Moje ING pojawia się komunikat "operacja została zablokowana". W aplikacji nie ma żadnych informacji na ten temat. Proszę o wskazówki dotyczące r

...

03-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy