04-11-2020 16:09
Szanowni Państwo,
nie radzicie sobie z obsługą uwierzytelnienia płatności kartą kredytową przez Internet, kiedy to nawiązanie połączenia z bankiem realizowane jest przez przeglądarkę ESET wywołaną przy transakcji (bezpieczna przeglądarka dla transakcji bankowych). W odpowiedzi na reklamacje, po trzech tygodniach, same głupoty, z informacją o problemach z 3D Secure. Nie ma żadnych kłopotów, tylko Państwo nie wiecie jak to obsłużyć. Mój numer reklamacji znajduje się w poprzednim mailu.
05-11-2020 17:00
@PeterApple Rozumiem, że kłopoty przy płatnościach internetowych powodują spore utrudnienia. Przykro mi, niestety nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć Twojego zgłoszenia przez forum Społeczność. Zależy nam, aby Ci pomóc. Jeśli nie zadowala Cię nasza poprzednia odpowiedź, bardzo proszę, zgłoś nam odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić w Moim ING- opcja czata. Jeśli wolałbyś z nami porozmawiać, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 62. To infolinia reklamacyjna, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |