04-11-2020 16:09
Szanowni Państwo,
nie radzicie sobie z obsługą uwierzytelnienia płatności kartą kredytową przez Internet, kiedy to nawiązanie połączenia z bankiem realizowane jest przez przeglądarkę ESET wywołaną przy transakcji (bezpieczna przeglądarka dla transakcji bankowych). W odpowiedzi na reklamacje, po trzech tygodniach, same głupoty, z informacją o problemach z 3D Secure. Nie ma żadnych kłopotów, tylko Państwo nie wiecie jak to obsłużyć. Mój numer reklamacji znajduje się w poprzednim mailu.
05-11-2020 17:00
@PeterApple Rozumiem, że kłopoty przy płatnościach internetowych powodują spore utrudnienia. Przykro mi, niestety nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć Twojego zgłoszenia przez forum Społeczność. Zależy nam, aby Ci pomóc. Jeśli nie zadowala Cię nasza poprzednia odpowiedź, bardzo proszę, zgłoś nam odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić w Moim ING- opcja czata. Jeśli wolałbyś z nami porozmawiać, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 62. To infolinia reklamacyjna, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |