02-11-2020 16:21
Dostałem powiadomienie o "Zestawieniu kosztów związanych z inwestowaniem w fundusze", które jest dostępne w Moim ING, jednak od kilku dni, gdy próbuję otworzyć wiadomość, wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych Spróbuj ponownie". Dzieje się tak zarówno na PC na różnych przeglądarkach, jak i w aplikacji. Link "Spróbuj ponownie" ma taki odsyłacz:
03-11-2020 17:48
@Jakobs spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź, proszę, czy komunikat dalej się pojawia.
Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę skontaktuj się z nami:
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 20.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie.
Cześć!
Jestem przedsiębiorcą i planuję otworzyć konto.
Będę świadczyć usługi konsultingowe online i otrzymywać płatności od klientów w walutach: dolarach lub euro. Będę również:
Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.
23-01-2025To wcale nie głupie pytanie, bo wiele osób tak myśli, dopóki nie zobaczy, jak duża jest różnica między zdjęciem profesjonalnym a zwykłym. Zdjęcia biznesowe to nie tylko kwestia estetyki, ale też budow
... 23-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |